Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 feb, 2012 22:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

jos doet niet alleen vw en ook niet alleen diesel

vagtechniek (de naam zegt het al) doet praktisch allen vag
johan (VVT) doet wel een paar andere merken maar alleen maar diesel.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Nynie
Lite Member

Leeftijd: 31

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 05 feb, 2012 09:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hij rijd nu goed met een handmatig pompje ertussen (op 1 bar) tot de 140, daarna schiet hij in noodloop.

Maar..
Met die sneeuw kon ik het toch niet laten om even te gaan rijden :SCRATCH: nou ja rijden...
:LOL: FUN!!

Image

Image

Ik moet zeggen hij reageerd echt perfect met deze omstandigheden, voel echt precies wat de auto doet, had dus eens soort van Ken Block acties :E

(ijs stond ook in de auto trouwens :lol: )

Weegschaal Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van NynieBekijk gebruikers profielStuur PM
Nynie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 10 mrt, 2012 08:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ook weer even bezig geweest.

Uitlaatje gebakken, deze is wel tijdelijk maar goed'.
Image

Even een andere,
Image

Iets wat minder is :? het asje van de turbo zit vast, de klep heeft bijna geen beweging.
We hebben nu ingespoten, kan ik nog niet rijden :GRR:

Weegschaal Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van NynieBekijk gebruikers profielStuur PM
Nynie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 14 mei, 2012 17:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zo na een tijd afwezig te zijn geweest even een update!
Heb een mooi schema gehad van iemand op het vw forum, hiermee de golf correct rijdend kunnen krijgen, Ding gaat als een speer... maar plannen voor een turbo upgrade etc zijn er wel!

Even een paar pics.
Image

Image

Image

Image

Nu bezig met paneeltjes:
Image

Verder lekker rijden! Met een zwaare rechtervoet haalt hij makkelijk 1 op 19

dokter D
Lite Member

Auto: Golf 1 (sold), Golf 2 1.6d, Golf 2 TDI project
antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: ma 14 mei, 2012 19:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Aan de foto's te zien rij jij demperloos?
Hoe zit het met het geluid, valt dit mee of is het behoorlijk aanwezig?
Wil zelf ook demperloos maar heb mijn twijfels bij het geluid...

Don't **** with me I've got a Diesel

Image

Kreeft Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van dokter DBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Nynie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 14 mei, 2012 20:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Op de snelweg is het niks, maar voor een half uurtje rijden kan het wel hoor. Als je echt gaat blazen komt er best wel geluid uit. De turbo vind het wel heerlijk haha

dokter D
Lite Member

antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: ma 14 mei, 2012 20:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dan moet er toch maar een demper tussen, t moet een goed rijdbare dagelijkse auto worden.

Image

Kreeft Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van dokter DBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Nynie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 14 mei, 2012 20:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bij mij ook, enkel laat ik dan wel meteen rvs lassen. Nu is het gewoon nog buis. 60mm

dokter D
Lite Member

antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: ma 14 mei, 2012 20:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gelukkig kan ik zelf rvs lassen!
Heb al een zooi rvs 60mm liggen.
Zal zelf proberen een demper te gaaan maken.

Thnx voor de info!

Image

Nynie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 19 mei, 2012 14:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nog even een rijtje wensen en ideeen neerzetten.

Motorisch:
Afgedraaid G60 vliegwiel / mk3 16v abf clutch (op aanraden van mk2-vrt)
Turbo upgrade (welke is nog onbekend)
Betere verstuivers (welke onbekend)
Chip op maat
rvs uitlaat
schakeltoren
Schroefset hardheid instelbaar
En nog opzoek naar een remverdeler!

Bedoeling is wel rond de 170pk uit te komen zodat ik de meeste moderne (leasebakken) voorbij kan rijden. :mrgreen:

Optisch / praktisch:
Deurpanelen afmaken (nog beplakken met carbonfolie)
Isoleren, anti dreunplaten komen in de deuren en voor onder het tapijt zoek ik nog een mooie oplossing
Tapijt stomen en plaatsen.
Electrische ramen aansluiten
Centrale deurvergrendeling aansluiten
Alarm met a.b. plaatsen (weet nog niet welke)
Nieuwe gordels, aan de kooi bevestigd en breder
Nieuwe dashboard (word gedaan doormiddel van plasticlassen)
Dikkebumpers rondom (G60 / GTI)
Dak word dichtgelast en gehele auto strakgezet. Daarna opnieuw rollen of laten spuiten
Mooiere velgen (heb al iets op het oog..) Spacers van 4x100 naar 5x112 voor nodig.
:SCRATCH: En nog opzoek naar een sponsor :LOL:

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

CeltempJos
Votrade
Diesel Service
Vagtechniek<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>JD Engineering
Paul Versteeg AutosFasttech
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Van der Velden
Eenzet AutomotiveOptiMotor
Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics