Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
exgast
Lite Member

Leeftijd: 23

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 sep, 2010 23:23  Onderwerp:   Logje 1.2TDI 3L Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kan iemand hier wat uitmaken, heb namelijk een probleem.

Laatst aangepast door exgast op za 23 okt, 2010 01:51, in totaal 5 keer bewerkt
Tweeling Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van exgastBekijk gebruikers profielStuur PM
sumarcity
Full Member
Full Member

Auto: Vw Passat 3C
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 09:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Is als excel 2007 opgeslagen kan ik niet lezen met mijn 2003 versie

Groeten Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van sumarcityBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renkie
Lite Member

Auto: Passat B4 ASV
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 09:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mbt je office probleem : lees dit

http://support.microsoft.com/kb/924074
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=NL

Dan het logje :

Je geeft dus vol gas en hander kan je niet ?

OfflinePersoonlijke Gallerij van RenkieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 27
Auto: Seat Ibiza 6L Sport (asz++)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 09:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Via de volgende link kun je het compatibility pack voor MS Office downloaden. Daarmee kun je met Office 2000 en 2003 ook de nieuwere Office bestanden openen Knipoog

Microsoft Download

240 PK en 460 NM
Mijn project

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
arjants
Full Member
Full Member

Auto: VW Golf MK5 TDI 66Kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 09:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

OFFTOPIC: /laat

sumarcity schreef:
Is als excel 2007 opgeslagen kan ik niet lezen met mijn 2003 versie

Compatibiliteitspakket voor Microsoft Office 2007 Word-, Excel- en PowerPoint-bestandsindelingen
Open, bewerk en sla documenten, werkmappen en presentaties op in de nieuwe bestandsindelingen in Microsoft Office 2007 Word, Excel en PowerPoint.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van arjantsBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 09:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

@exgast
Als je een PrintScreen maak, dan ben je van al dit soort compatibiliteitsproblemen af.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
dokter D
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: Golf 1 (sold), Golf 2 1.6d, Golf 2 TDI project
antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 12:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De logjes zien er opzich goed uit, de LMM waarde is wat aan de lage kant maar de inspuiting wordt er niet op begrenst.
De gevraagde turbodruk wordt keurig gehaald.

Toch lijkt het me gezien de klachten geen verkeerde zaak om eerst een andere LMM te proberen.

Don't **** with me I've got a Diesel

Image

Kreeft Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van dokter DBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
exgast
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 16:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zo, even een printscreen gemaakt.
Is het zo dat wanneer de lmm kapot is, dat er duidelijk meer brandstof verbruikt?
Enof er na 1uur rijden, auto nog meer begint te stotteren en 1 dag niet meer start?

Tweeling Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van exgastBekijk gebruikers profielStuur PM
dokter D
Lite Member

antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 18:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Stonden er ook foutcodes in?

Image

Kreeft Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van dokter DBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
dokter D
Lite Member

antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 18:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lekker, 2 topics lopen nu door elkaar:

http://www.tdiclub.nl/ftopic53431-0-asc-30.html

Image

exgast
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 18:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hey, ja, sorry dacht namelijk dat je met de juiste log een onderwerp kon maken bij OBD zaken etc.

Een mod die misschien in 1 topic kan stoppen?

Laatst aangepast door exgast op za 23 okt, 2010 01:52, in totaal 1 keer bewerkt
dokter D
Lite Member

antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 19:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Weet je zeker dat het deze foutcode is en niet 17946, t zijn een paar cijfertjes andersom...

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-17946.html

Deze foutcode past veel meer bij jou probleem van het tank leegrijden en niet willen doortrekken.

Image

dokter D
Lite Member

antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 19:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Meer leesvoer voor de N109:

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-01237.html

Lees het verhaaltje maar eens onderaan de pagina.

Lijkt ook erg veel op jou verhaal.

Image

exgast
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 19:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dokter D,

Wij hebben hem uitgelezen en ik heb duidelijk het volgende code gezien:
- Laaddruk Controle Negatieve Deviatie
-17964 P1556

turbo druk te laag.

Als het de N109 zou zijn, zou een Vagcom dit niet netjes melden?

Jos_br
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 sep, 2010 20:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

exgast schreef:
Dokter D,

Wij hebben hem uitgelezen en ik heb duidelijk het volgende code gezien:
- Laaddruk Controle Negatieve Deviatie
-17964 P1556

turbo druk te laag.

Als het de N109 zou zijn, zou een Vagcom dit niet netjes melden?

Kijk eerst even of de variabele schoepverstelling niet vast zit, scheelt een hoop loggen.......

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

OptiMotorFasttech
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Votrade<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Diesel Service
JosJD Engineering
CeltempEenzet Automotive
Paul Versteeg AutosUw advertentie hier? Mail ons!
Van der VeldenVagtechniek

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics