Martin_TDI schreef:
Volgens mij heeft hij niet een compleet seizoen gereden of voor de officiele punten meegedaan ivm de homologatie.
Wanneer ik er naast zit zeg het maar.
Ik vind het idd ook knap, leuk om naar te kijken in je achterhoofd houdende dat je die kerel een beetje kent.
Klopt helemaal martin, er zijn 5 races geweest waarin geen punten gehaald werden.
- 2 daarvan was omdat de auto te laat geleverd werd (aan ons) en de auto dus voor de eerste race niet gehomologeerd kon worden.
- In 1 van de latere races hield de brandstofpomp het voor gezien, daarbij viel jeroen dus vanaf pole uit viel toen het filter leeg was na de rollende start.
- In assen ging de turbo kapot (zeer heet die dag) en daarmee de motor, beide races geen punten kunnen pakken.
Echter zo heeft elk team wel zijn goede en slechtere weekenden. De races die uitgerden werden, waren bijna allemaal podium plekken, de golf 6 is echt een super auto qua wegligging, de bms's en volvo lopen nl 10 km harder op het rechte end en hebben 30pk meer..
Wij kijken terug op een zeer geslaagd seizoen, spannend tot de laatste race!
http://toerwagendieselcup.nl/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=147&cntnt01origid=15&cntnt01returnid=52