Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 27 okt, 2010 23:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ThijsvdVl schreef:
Ik wil mijn zwarte dakrails wel ruilen tegen die van jou hoor Knipoog

Deal!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 27 okt, 2010 23:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nu nog "even" overschroeven Duizel

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2010 00:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
Nu nog "even" overschroeven Duizel

Grote klus?
Denk dat het hemeltje er uit moet?

Toch maar wrappen dan?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2010 08:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bekleding eruit is voor mijn gevoel geen goed idee, kans dat het niet helemaal goed gaat bij eruit is aanwezig en er goed weer in is denk ik ook een risico.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2010 08:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Bekleding eruit is voor mijn gevoel geen goed idee, kans dat het niet helemaal goed gaat bij eruit is aanwezig en er goed weer in is denk ik ook een risico.

Dat komt wel goed maar het is erg veel werk.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Cyruse
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2010 13:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zo'n B6 vind ik persoonlijk toch nog altijd de mooiste A4 (buiten het allernieuwste model dan). De B7 kon mij minder bekoren.

OfflinePersoonlijke Gallerij van CyruseBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekPaul Versteeg Autos
Fasttech<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Jos<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Votrade
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Eenzet Automotive
Uw advertentie hier? Mail ons!Diesel Service
Celtemp
JD EngineeringOptiMotor
Van der Velden

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics