Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Arnoud82
Lite Member

Leeftijd: 30

Auto: Golf4 Tdi 145kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 02 nov, 2010 19:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
Ik rijd nog steeds met de orginele aansluitingen behalve de pakkingen.
Deze zijn dikker.

Geen druppel olie te zien hoor bij mij Aanbid

Ik ben het met fullhouse eens Knipoog

Ram Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Arnoud82Bekijk gebruikers profielStuur PM
turbora145
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: Seat Leon Cupra4 TDI
belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 02 nov, 2010 20:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Iemand die deze slangen besteld heeft in België?

Ram Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van turbora145Bekijk gebruikers profielStuur PM
turbora145
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 02 nov, 2010 20:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://www.chargertech.nl/

Kan deze mij soelaas brengen?

Ram Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van turbora145Bekijk gebruikers profielStuur PM
bassochist
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: toyota aygo, met 700 watt speake lillike natnek
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 02 nov, 2010 21:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

stuur ze een mailtje.

Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
eddyfr
Lite Member

Leeftijd: 27
Auto: seat ibiza fr
belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 02 nov, 2010 21:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

forgekit:
http://www.forgemotorsport.com/media/FMINTMK4PD.pdf
Zij bouwen altijd hun kits met standaard siliconhoses en zijn in het zwart leverbaar.

Weegschaal Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van eddyfrBekijk gebruikers profielStuur PM
Tjen il-vec
Lite Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Leon Topsport TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 04 nov, 2010 18:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno schreef:
Nou dat laatste ben ik het niet echt mee eens, die orginele koppelingen, blijven keer op keer lekken, je houd er werk mee, en lucht lekkage is best wel schadelijk , een turbo die warmer wordt, waardoor het vermogen sneller afneemt, als je wat langer doortrapt, bij een eerste run op de rollenbank zul je er misschien niet veel van zien, maar als je hem langer belast, zal ie duidelijk in kakken.
Als je een systeem met slangklemmen hebt ben je daar gewoon af, en kun je een systeem echt dicht krijgen.

Helemaal waar maar, ik had het dan ook niet over lekken maar over het losschieten door die naar buiten gedrukte nokjes die gewoon slijten. Dat ze lekken met de std ringen ben ik met je eens....Tja
Maar gezien je quote van mij begrijp ik je mening. ;)

Dikkere ringen werken iig een stuk beter!

eddyfr schreef:
forgekit:
http://www.forgemotorsport.com/media/FMINTMK4PD.pdf
Zij bouwen altijd hun kits met standaard siliconhoses en zijn in het zwart leverbaar.

Nice!

Cupra R lip
Xenon 6000K

Leeuw Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Tjen il-vecBekijk gebruikers profielStuur PM
turbora145
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: do 04 nov, 2010 19:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tjen il-vec schreef:
Helemaal waar maar, ik had het dan ook niet over lekken maar over het losschieten door die naar buiten gedrukte nokjes die gewoon slijten. Dat ze lekken met de std ringen ben ik met je eens....Tja
Maar gezien je quote van mij begrijp ik je mening. Knipoog

Dikkere ringen werken iig een stuk beter!

Nice!

Toevallig geen foto van dikkere pakkingen...?
Kan me niet dadelijk voor ogen brengen wat er tussen te zetten.
Goed nieuws ook.... heb mijn lek gevonden.
Ik zocht namelijk te ver om goed te zijn.
Plus de auto op zijn juiste kant krikken is ook wel goed In deuk... (passagierskant).
Anyway moet eerst eten en dan post ik een grondige uitleg met bijhorende foto's.

Arnoud82
Lite Member

Leeftijd: 30

Auto: Golf4 Tdi 145kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 04 nov, 2010 19:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

turbora145 schreef:
Toevallig geen foto van dikkere pakkingen...?
Kan me niet dadelijk voor ogen brengen wat er tussen te zetten.
Goed nieuws ook.... heb mijn lek gevonden.
Ik zocht namelijk te ver om goed te zijn.
Plus de auto op zijn juiste kant krikken is ook wel goed In deuk... (passagierskant).
Anyway moet eerst eten en dan post ik een grondige uitleg met bijhorende foto's.

Weet je hoe een O-ring eruit ziet? De diameter hiervan moet iets groter zijn dan de standaard ringen. Het O-ringenlint wat ik daarvoor gebruikt heb is rond 4,5 mm.

Ram Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Arnoud82Bekijk gebruikers profielStuur PM
turbora145
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: do 04 nov, 2010 20:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ga eens zoeken op internet, alvast bedankt voor je tip!

Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 04 nov, 2010 21:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jup, dikte 4,5 mm en diameter (binnenkant gemeten) moet ong 51~53 mm zijn.

Ik heb trouwens nog wat O-ringen liggen.

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Gregg072
Lite Member

Leeftijd: 24
Auto: seat leon cupra 4 tdi
belgium.gif
BerichtGeplaatst: do 04 nov, 2010 23:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heb bij men leon cupra een groter ic steken, en heb dit helemaal zelf pasklaar
gemaakt en veel denk werk gehad welke slagen ik nodig had,
maar als ik zelf een pasklare kit vind koop ik me die onmiddelijk dus bij deze ben ik ook zeker geintreseert
de standaar klemmen hielden het echt niet lang uit wat je kan doen is een samco darm nemen in 2 snijden over de buis doen die
vaak los schiet en met 2 slangeklemmen vast maken nooit nog problemen gehad toen
was de goedkoopste oplossing die er was toen maar toen ander ic gestoken moest ik wel aan het maat en pas werk beginne Knipoog

dus als iemand een pas klare kit weet liggen laat maar komen Grijns
grtz

Stier Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Gregg072Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
turbora145
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: vr 05 nov, 2010 21:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
Jup, dikte 4,5 mm en diameter (binnenkant gemeten) moet ong 51~53 mm zijn.

Ik heb trouwens nog wat O-ringen liggen.

Ik heb hier iets gevonden, en ga het eerst eens proberen!

turbora145
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: vr 05 nov, 2010 21:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gregg072 schreef:
heb bij men leon cupra een groter ic steken, en heb dit helemaal zelf pasklaar
gemaakt en veel denk werk gehad welke slagen ik nodig had,
maar als ik zelf een pasklare kit vind koop ik me die onmiddelijk dus bij deze ben ik ook zeker geintreseert
de standaar klemmen hielden het echt niet lang uit wat je kan doen is een samco darm nemen in 2 snijden over de buis doen die
vaak los schiet en met 2 slangeklemmen vast maken nooit nog problemen gehad toen
was de goedkoopste oplossing die er was toen maar toen ander ic gestoken moest ik wel aan het maat en pas werk beginne Knipoog

dus als iemand een pas klare kit weet liggen laat maar komen Grijns
grtz

Hey Gregg,

Ik ben enorm curieus naar jouw cupra en je IC.
En vermits we blijkbaar niet zo ver van elkaar wonen,
kan dat mss eens lukken hé...
Zo dik zijn de Cupra's in ons landje niet gezaaid In deuk...

Morgen word mijn complete front er afgehaald!
Ga eens zien om morgen een topic te maken.

Grtz

bregt14
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Ibiza FR Tdi
belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 jan, 2012 19:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Al oplossing gevonden? Knipoog

Tweeling Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bregt14Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Celtemp<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Eenzet AutomotiveUw advertentie hier? Mail ons!
Diesel Service
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Vagtechniek
FasttechPaul Versteeg Autos
JosOptiMotor
JD EngineeringVotrade

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics