Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: di 27 dec, 2011 21:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Stijvere wang.

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
MenW
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 dec, 2011 19:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Continentals vondt ik absoluut geen betere band als de S001's.
Heb II en III eronder gehad, niet veel verschil tussen gevonden.
Gaan idd wel langer mee als de S001's.
Maar de grip is wel minder, piepen sneller.

BTW, wat is nu waar Cool gaan zachtere banden nu langer mee dan een harde compound? Volgens een bandenhandelaar zijn Bridgestones en Conti's hard, Michelin en Dunlop zacht....?

OfflinePersoonlijke Gallerij van MenWBekijk gebruikers profielStuur PM
MenW
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 dec, 2011 19:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:
Stijvere wang.

Nog stijver Denk

DennisASZ
Lite Member

Leeftijd: 27

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 dec, 2011 23:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb de S001's er nu 30dkm onder liggen en ben er nog steeds uiterst tevreden over. Ze zitten nu rondom op 3,5 mm.
(Inclusief 16 rondes Nordschleife!!)

Weegschaal Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DennisASZBekijk gebruikers profielStuur PM
MenW
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 29 dec, 2011 00:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

DennisASZ schreef:
Ik heb de S001's er nu 30dkm onder liggen en ben er nog steeds uiterst tevreden over. Ze zitten nu rondom op 3,5 mm.
(Inclusief 16 rondes Nordschleife!!)

Mag ik vragen wat voor auto (type/motor), ik ga die stand echt niet redden met mijn Quattro... Nee
Heb een sportieve auto (200 pk), maar deze wordt zoals gezegd niet volop gebruikt, geen stoplichtsprints enz. Af en toe eens een mooie bocht (geen Grune Holle mee gereden) of rotonde moet toch wel kunnen.
Bandenspanning zoals door de bandenhandel op 2.7 bar (ook door Audi), dus zie niet in waar het fout zou gaan.
Met een zelfde rijstijl rijdt je met één set meer dan 40k, de andere doet er 1/3 mee Denk

Blaas
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 05 jan, 2012 18:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Met mijn quattro toch ook ruim 30k gereden en ongeveer 3,5 / 4mm over.
Wel bijna alles snelweg of autobahn.

OfflinePersoonlijke Gallerij van BlaasBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD Engineering
JosFasttech
Van der Velden
OptiMotorEenzet Automotive
Paul Versteeg AutosUw advertentie hier? Mail ons!
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Celtemp
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Vagtechniek
VotradeDiesel Service
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics