Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
backfieldA3
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: audi a3 2001
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 dec, 2010 13:16  Onderwerp:   A3 S3 deurlijsten 2001 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Weet iemand of het mgoelijk is S3 deurlijsten /dorpel lijsten te monteren op een A3 te monteren. Bouwjaar 2001? Misschien met wat aanpassingen?

De oude wil ik er sowieso af halen omdat daar roest ontstaat op de deur misschien kan ik ze dan vervangen voor de s3 uitvoering.

Dank voor hulp!

Groeten jorn

Stier Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van backfieldA3Bekijk gebruikers profielStuur PM
vwrenger
Lite Member

Leeftijd: 24
Auto: Audi A3 8l
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 aug, 2011 08:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Late reactie..
Maar dit is niet aan te raden..
heb het zelf wel gedaan, Maar.. De voor/achter schermen zijn beide anders(breder) dan de s3
Misschien heb je er nog wat aan..! Zwaai

Waterman Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van vwrengerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
backfieldA3
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: audi a3 2001
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 29 aug, 2011 08:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik had het plan al uit me hoofd gezet. Had geen zin in moelijk te doen want dacht al dat het niet zomaar zou gaan passen. Heb nu weer een nieuw origineel lijstje aan de deur gezet. Smile

Iig bedankt groeten,

jorn

Stier Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van backfieldA3Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Celtemp
Diesel ServiceUw advertentie hier? Mail ons!
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>JD Engineering
OptiMotor
VotradePaul Versteeg Autos
Vagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Van der Velden
JosEenzet Automotive
Fasttech

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics