Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 33

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 23:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Done Mrgreen

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
ferdi
Lite Member

Auto: Seat Ibiza Cupra D
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 23:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zal ook overmaken (op dit moment ligt de rabo eruit)

Mijn pasje is met de verkoop van mijn vorige auto spoorloos verdwenen. Wordt er nog iets met die pasjes gedaan?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ferdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: do 30 dec, 2010 08:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

@ Renate,
Betaald en PM.

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: do 30 dec, 2010 08:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ferdi schreef:

Mijn pasje is met de verkoop van mijn vorige auto spoorloos verdwenen. Wordt er nog iets met die pasjes gedaan?

Dit is zo "Old School".
Je komt zeker uit het Mercedes tijdperk Smile

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Diesel Powerrrrr
Lite Member

Leeftijd: 44
Auto: Volkswagen Passat Variant Comfortline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 30 dec, 2010 19:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate bedankt!

Waar je zelf achter komt, vergeet je niet

Weegschaal Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van Diesel PowerrrrrBekijk gebruikers profielStuur PM
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 51
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 jan, 2011 23:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Er zijn nog steeds een heel stel die nog niet hebben betaald.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Fullhouse
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 jan, 2011 23:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate schreef:
Er zijn nog steeds een heel stel die nog niet hebben betaald.

Die zijn lui tong uit

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
150PKaatje
Lite Member

Auto: VW Passat Variant TDI DSG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 jan, 2011 23:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
Die zijn lui tong uit

Of bankroet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van 150PKaatjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Fullhouse
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 jan, 2011 23:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

150PKaatje schreef:
Of bankroet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Tuurlijk..een 10tje..

Verkoop dan gelijk je auto.

muurman
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 15 jan, 2011 11:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ferdi schreef:

Als je je bankpas bedoeld..... Die heb ik deze week gebruikt om jos te betalen Smile

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ferdi
Lite Member

Auto: Seat Ibiza Cupra D
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 15 jan, 2011 11:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kan ik dan een betalingsregeling treffen nu?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ferdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
michael06
Lite Member

Auto: Seat Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 15 jan, 2011 15:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ga het deze week nog in orde maken. Ben inderdaad te lui geweest.

Tweeling  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van michael06Bekijk gebruikers profielStuur PM
Devion
Lite Member

Auto: BMW 520d Touring (F11) High Executive M-pack
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 16 jan, 2011 12:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Done.

Tweeling Geslacht:Man Kat VerborgenPersoonlijke Gallerij van DevionBekijk gebruikers profielStuur PM
derk
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 12 feb, 2011 23:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Inderdaad te laat, maar overgemaakt!

OfflinePersoonlijke Gallerij van derkBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Ferdi_TDI
Lite Member

Auto: Volkswagen Golf 110pk tdi Highline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 feb, 2011 00:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben in mn profiel nog steeds geen full member weer...

Kreeft Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van Ferdi_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Autodiagnose-mobielJos
JD Engineering
VagtechniekVVT
Chiptuning FenoUw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008