Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Poll :: Wat vind jij van vuurwerk?

Heb een mooi partij illegale vuurwerk, legale vuurwerk is voor watjes
23%
 23%  [ 9 ]
Mooi spul, ga weer lekker knallen
10%
 10%  [ 4 ]
Ach, ik regel wel wat, is wel leuk voor de familie
23%
 23%  [ 9 ]
Is toch uit de tijd
17%
 17%  [ 7 ]
Je bent een rund
12%
 12%  [ 5 ]
Zou verboden moeten worden, dieren worden er gek van
12%
 12%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 39

Auteur Bericht
Renate
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 44
Auto: SEAT Ibiza Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 10:10  Onderwerp:   Wat vind jij van vuurwerk? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Poll is bedacht door Henno.

Image

Laatst aangepast door Renate op wo 29 dec, 2010 10:12, in totaal 1 keer bewerkt
Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Meneer Eric
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 10:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zonde van het geld.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Meneer EricBekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 10:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Meneer Eric schreef:
Zonde van het geld.

Je hebt een mooie partij illegaal vuurwerk In deuk In deuk

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 10:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vind ik ook zonde van het geld.
Geniet wel mee van de buren ( beide mogen wel toegevoegd aan de poll )
Maar nog liever zou ik het helemaal niet zien. De dieren vinden het niet leuk, en als er mist is vind ik het ook verschrikkelijk.
En als mensen nu hun eigen rotzooi eens zouden opruimen ....
Persoonlijk ben ik meer voor het idee om op een aantal centrale plekken het af te steken. Zou ik dan ook wel aan willen bijdragen.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 10:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik mis mijn optie;

Ik kan er leuk naar kijken hoe de buren het afsteken, maar om er zelf geld aan uit te geven.... Dan veeg ik met dat geld nog liever mijn billetjes mee af Smile

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
dokter D
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: Golf 1 (sold), Golf 2 1.6d, Golf 2 TDI project
antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 11:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zonde van het geld maar de kinderen willen toch wat af steken.

Don't **** with me I've got a Diesel

Image

Kreeft Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van dokter DBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
smi73balk

Leeftijd: 39

Auto: Touareg 3.0 tdi V6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 11:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

komt straks ook een milieu-heffing op, wordt alles nog duurder.
Wat we met zijn allen aan CO-2 reducering per jaar doen wordt op één avond weer helemaal teniet gedaan, en dat mag allemaal. Beetje krom vind ik het.

Sipko

Vagcom 10.6 (x64) user

Stier Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van smi73balkBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 12:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nadat de hele wijk hier om mij heen is opgeblazen op 13 mei 2000 heb ik het gehad met vuurwerk.

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
bassochist
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: toyota aygo, met 700 watt speake lillike natnek
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 12:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik mis de optie, leuk, maar ik kijk wel naar dat van anderen.

Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
leon turbo tdi
Full Member
Full Member

Leeftijd: 31
Auto: Seat Leon businesline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 14:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik kijk wel naar dat van de buren, krijg je ook geen koude vingers Knipoog

Ram Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van leon turbo tdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Devion
Lite Member

Leeftijd: 36
Auto: Audi A4 Avant 2.5 V6 TDI 163pk Proline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 14:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben blij dat mijn auto altijd in de (verwarmde) garage staat als die troep de lucht in gaat.
Ik vind verder niet dat "de gewone mens" met explosieven over straat hoort te lopen, daar dien je vak-experts voor in te huren.

Tweeling Geslacht:Man Kat VerborgenPersoonlijke Gallerij van DevionBekijk gebruikers profielStuur PM
Strooyer
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Golf 4 tdi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 16:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ben er mee gestopt, kost een vermogen, die ik nu mooi in andere dingen ga steken.

Wat ook zwaar iritand is dat, de buurt komt kijken bij mijn vuurwerk en zelf niks koopt.
De 200 euro wat ik nu bespaar, kan ik sneller een chip kopen.

All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say, Karmann Edition.

Stier Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van StrooyerBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Renate
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 44
Auto: SEAT Ibiza Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 16:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik kijk even hoe anderen geld de lucht in schieten en ga dan weer lekker naar binnen.
Ik ben geen rund.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Eric
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Audi A3 2.0 Ambition Proline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 16:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik geef er geen euro aan uit.
De buren hebben elk jaar weer voor veel geld heel mooi vuurwerk .Zwaai

Moet nog zien hoe het dit jaar hier verloopt met een puppie in huis.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 16:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb wel wat thuis liggen. Grijns

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Uw advertentie hier? Mail ons!
JosVotrade
Eenzet Automotive
Vagtechniek
Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
OptiMotorPaul Versteeg Autos
FasttechJD Engineering
Diesel ServiceCeltemp
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics