Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Poll :: Wat vind jij van vuurwerk?

Heb een mooi partij illegale vuurwerk, legale vuurwerk is voor watjes
22%
 22%  [ 9 ]
Mooi spul, ga weer lekker knallen
10%
 10%  [ 4 ]
Ach, ik regel wel wat, is wel leuk voor de familie
22%
 22%  [ 9 ]
Is toch uit de tijd
17%
 17%  [ 7 ]
Je bent een rund
15%
 15%  [ 6 ]
Zou verboden moeten worden, dieren worden er gek van
12%
 12%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 40

Auteur Bericht
Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 35
Auto: Audi A3 Limousine, PLS, 1.4 COD, S-Tronic
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 15:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik laat het ook graag aan anderen over Grijns Geef mij maar de champagne om 12 uur tong uit

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
M@rcel
Lite Member

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 17:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De een geeft het uit aan vuurwerk, de andere aan grote wielen of bekeuringen...

Een paar jaar geleden kocht ik het nog, een tijdje niet meer gedaan, en begin nu weer langzamerhand wat te kopen aangezien de kinderen wat ouder worden en er plezier aan beleven.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 17:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ibiza130 schreef:
Ik laat het ook graag aan anderen over Grijns Geef mij maar de champagne om 12 uur tong uit
Good posting!

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Torque
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 20:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik doe het voor de kleine, die kijkt er graag naar.
Sterretjes en paar pijltjes.

OfflinePersoonlijke Gallerij van TorqueBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Meneer Eric
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 21:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:
Good posting!

1-1-11 0.05 ben ik er Proost

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Meneer EricBekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 33

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 23:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vrijdag even op en neer naar Duitsland..de koffer vol laden Mrgreen

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
R@lph
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW T5 GP CFCA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 23:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
Vrijdag even op en neer naar Duitsland..de koffer vol laden Mrgreen

En wat ga je allemaal meebrengen dan?

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 33

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 23:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:
En wat ga je allemaal meebrengen dan?

Gr. Ralph

tong uit

Heel veel voor heel weinig Heel blij

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
El Pino
Lite Member

Leeftijd: 32
Auto: Seat Leon 5F TSI & Ibiza 6L TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 23:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik laat het aan andere over.. Sneu geld.

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
R@lph
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 23:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
tong uit

Heel veel voor heel weinig Heel blij

Wat voor merken neem je allemaal mee?

Veel voor weinig zegt me niks.

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 29
Auto: Audi A3 Sportback 2.0TDI S-Tronic
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 23:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Voor mij verlopig geen vuurwerk meer...

Ik was afgelopen jaar 1 van de mazzelaars die op nieuwjaarsdag opgepakt is met het serieuzere spul, en dat gaan we maar niet nog een keer doen!

Het heeft geen gevolgen gehad, maar ik weet zeker dat ik niet nog is een keer die gok moet nemen Knipoog

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
Speek

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 29 dec, 2010 23:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Meneer Eric schreef:
1-1-11 0.05 ben ik er Proost

Deal !

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
floyd2
Lite Member

Auto: Skoda Octavia Combi 1.2Tsi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 30 dec, 2010 09:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heel leuk hoor vuurwerk,alleen moet het wel maar op ťťn dag zijn en niet zoals nu dat er de hele maand december van alles afgestoken wordt waar huisdieren helemaal gek van worden.
Betere controle's dus.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van floyd2Bekijk gebruikers profielStuur PM
R@lph
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 30 dec, 2010 09:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Boy_c_1990 schreef:
Voor mij verlopig geen vuurwerk meer...

Ik was afgelopen jaar 1 van de mazzelaars die op nieuwjaarsdag opgepakt is met het serieuzere spul, en dat gaan we maar niet nog een keer doen!

Het heeft geen gevolgen gehad, maar ik weet zeker dat ik niet nog is een keer die gok moet nemen Knipoog

Zeker shells van Alpeco en lidu in 8 inch? tong uit

Gr. Ralph

eekastar
Lite Member

Leeftijd: 66
Auto: Audi A2 1.4 TDi
sudan.gif
BerichtGeplaatst: do 30 dec, 2010 10:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ga met t hele gezin naar de chinees om de hoek, die schiet n halve jaaromzet af, gatis loempia met exta sambal ubij ->
-> Kaboem!!! wťg zijn de boze geesten

peace

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van eekastarBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VVT
Uw advertentie hier? Mail ons!JD Engineering
VagtechniekChiptuning Feno
Autodiagnose-mobielJos

© TDI Club Nederland 2008