Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Ronald87
Lite Member

Leeftijd: 25

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 jan, 2011 21:13  Onderwerp:   Vag-meeting Azeven-Drachten 17 April 2011! Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

1st Vag-meeting Azeven 17 april 2011!

Hallo vag vrienden %uF04A

Aangezien er niet geweldig veel meetings zijn in het noorden gaan wij een vag-meeting organiseren.
We hebben het geluk dat we een super mooi centraal gelegen terrein beschikbaar hebben.

- Centraal gelegen op industrieterrein Azeven-zuid tussen Heerenveen en Groningen
- Van 10:00 uur %u2013 17:00 uur
- Groot terrein
- Geen drempels in de wijde omtrek :lol:
- Gratis entree
- Gratis koffie met versnapering
- Snack-wagen
- Fotograaf(en)
- Achtergrond muziek
- Show & Shine
- Uitdeuken zonder spuiten
- Stands
- Specialy Invited

Aantal mensen hebben al toegezegd anderen onder voorbehoud, maar dan weet je al een beetje wat je te wachten staat Knipoog

Oranje MK1 met dubbele webers - Seat Leon on air - Audi a6 avant on air - Parelmoer Mk3 %u2013 Mk5 on air - Mk2 16V (rainbow crew) - de subdubbers met hun ride's en much more.
(met much more bedoel ik jullie natuurlijk Cool )

De bedrijven en/of sponsors:

RD-Techniek:
Met airco machine (tegen gereduceerd tarief vullen)

ChipsAway
Met plaatselijk herstel van lak beschadigingen en meer

Total Paint Repair
Met uitdeuken zonder spuiten

RD Graphics
Met airbrush, textiel bedrukken, Beletteringen enz

De Kruiberg
Met vele auto specifieke olieen.

A6 Carcleaning
Alles over het poetsen van je auto.

Stands:
Jagersma miniaturen (ovb) (naam zegt genoeg), Stickerfactory (stickers, belettering, funplates en reclame ), Cabriopoint.nl (cabriodaken en kleine onderdelen golf mk1 en 3 cabrio).

Sponsors:
Stefan Visser Auto's , Meerauto's, Vakgarage Terpstra, Schaap & Bron, Ype Kramer, Sligro, RD-Techniek, RD Graphics, ChipsAway, Cabriopoint.nl, bm-onderdelenshop, De Kruiberg.

Image

Spread the word in the vag-world!

De locatie:
Image

Het terrein:
Image

Image

Adres:
Sligro Drachten
Dopplerlaan 1
9207 HC Drachten

Hope to see you! there.

Laatst aangepast door Ronald87 op za 16 apr, 2011 01:23, in totaal 15 keer bewerkt
Ram Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ronald87Bekijk gebruikers profielStuur PM
sumarcity
Full Member
Full Member

Auto: Vw Passat 3C
blank.gif
BerichtGeplaatst: di 11 jan, 2011 09:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Had hem al voorbij zien komen op het passat forum, kom zeker effe kijken is bijna een thuiswedstrijd.

Groeten Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van sumarcityBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Erikk-
Lite Member

Leeftijd: 24

Auto: Volkswagen Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 11 jan, 2011 21:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Thuis wedstrijd dit In deuk Keer link en een keer recht en ik ben er al bijna.

Steenbok Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van Erikk-Bekijk gebruikers profielStuur PM
Ronald87
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 11 jan, 2011 21:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dan moeten jullie zeker even komen buurten Smile

Ram Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ronald87Bekijk gebruikers profielStuur PM
Ronald87
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 jan, 2011 21:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Startpost beetje aangepast (Y) en flyer/poster is in de maak.

jessy
Full Member
Full Member

Leeftijd: 21
Auto: VW Golf V 2.0 TDI Sportline 3drs 2005
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 jan, 2011 22:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ook ik ben zeker van de partij!

Jessy

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van jessyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Ronald87
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 jan, 2011 23:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

jessy schreef:
Ook ik ben zeker van de partij!

Jessy

Toppie Cool

Iwan
Lite Member

Leeftijd: 26

Auto: SEAT IBIZA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 13 jan, 2011 15:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik ga mn best doen

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van IwanBekijk gebruikers profielStuur PM
Ronald87
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 13 jan, 2011 22:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Alvast bedankt Knipoog

Eerste bedrijf heeft al zowat toegezegd (een interieur/ lak hersteller) uitdeuker zonder spuiten moet nog worden benaderd en we hebben al 1 a 2 sponsors... wordt gezellig.

Ik hoop dat het meer mensen oplevert met de aircooled meeting welke ook in Drachten wordt gehouden dezelfde datum 8-) maar het liefst iedereen tot 1700 uur @ de Azeven.. maar je kan dus eventueel heen en weer cruisen ook nog Knipoog

sonjap
Full Member
Full Member

Leeftijd: 38
Auto: Polo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 jan, 2011 22:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Oh beter zn meeting daar ga ik zeker bij aanwezig zijn!!

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van sonjapBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
sonjap
Full Member
Full Member

Leeftijd: 38
Auto: Polo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 jan, 2011 22:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

maar waarom nou altijd in het NOORDEN en niet eens een keer hier in het zuiden???? Knipoog

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van sonjapBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: za 15 jan, 2011 08:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

sonjap schreef:
maar waarom nou altijd in het NOORDEN en niet eens een keer hier in het zuiden???? Knipoog

Zou zeggen: Succes met organiseren als het je zo hoog zit.

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Strooyer
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Golf 4 tdi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 15 jan, 2011 12:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat meer meetingen in het noorden Oke

Denk dat ik er wel even lang ga

All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say, Karmann Edition.

Stier Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van StrooyerBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Ronald87
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 15 jan, 2011 17:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het is inderdaad zo (op 2 meetings in friesland na) dat de dichstbijzijnde meeting welke ik vorig jaar ben geweest een uur rijden was, dus nu eens andersom Knipoog :P

dus mensen kom even gezellig kijken in het mooie friesland en neem je (vag)vrienden mee haha.

Anil70_Tdi
Lite Member

Leeftijd: 17
Auto: Jetta 2.0TDI
turkey.gif
BerichtGeplaatst: za 15 jan, 2011 17:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Had ik mijn rijbewijs maar, ik wil graag naar zo'n meeting!

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Eenzet AutomotiveUw advertentie hier? Mail ons!
JD Engineering
Diesel ServiceCeltemp
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a><a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
VotradeVan der Velden
Vagtechniek<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Paul Versteeg AutosJos
OptiMotorFasttech

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics