Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Greever
Lite Member

Auto: Audi
libya.gif
BerichtGeplaatst: za 26 feb, 2011 19:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dianick schreef:
Plezier er mee Richard.
Maar na wat je had en waar je naar uitkeek is dit toch even slikken.
Leuk ding hoor, maar dit is geen blijvertje volgens mij.

Of is dit een geval van "Wegens beëindiging Hobby" ? Knipoog

Deze is inderdaad om een half jaar tot een jaar de vele kilometers mee te maken (220 per dag) zonder gigantische afschrijving die daarbij hoort bij een duurdere Audi.

De A5 (wie weet cabrio?) komt er later nog wel weer!

Maar toch wil ik hem wel de verdiende aandacht geven. :-)

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van GreeverBekijk gebruikers profielStuur PM
Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 26 feb, 2011 21:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Haha, de A5 blijft in de picture.
Je 8L is een leuke auto, maar was alleen even niet wat ik verwacht had.
Veilige km's gewenst.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 26 feb, 2011 21:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Goede keuze .

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
El Pino
Moderator
Moderator

Leeftijd: 25

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 26 feb, 2011 21:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Prijstechnisch verantwoord, en gewoon een nette auto, dus waarom niet..?

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
Jos_br
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 26 feb, 2011 21:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Goede keuze .

Moet jij zeggen.......

Jos. In deuk

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: za 26 feb, 2011 22:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Soms beslis je met het hart, en soms met het hoofd........
Ik snap ergens de keuze wel!
Mooi bakkie!

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Backloop
Lite Member

Auto: Audi A4 Avant 1,9TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 26 feb, 2011 22:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ha Richard,

Had ook wel een andere verwacht maar snap je keuze ivm zoveel kilometers.
Veel plezier met de A3.
Groet,
Jan

only music survives!! www.discolineradio.com

OfflinePersoonlijke Gallerij van BackloopBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Greever
Lite Member

libya.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 feb, 2011 09:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik had dit inderdaad ook niet gedacht toen ik dit topic startte! :-) Een A3 uit 2002...

Maar de opties die aangegeven zijn, zoals een Golf 5/6 of A3 SB met prijzen van rond de 20.000,- zijn eigenlijk ook net niet wat ik het liefste zou willen en na een jaar kan ik die weer inruilen met de afschrijving van wat ik nu voor de A3 betaald heb.
Toe kwam deze op mijn pad en heb ik maar gekocht! Moest wel snel een andere kopen dus de zoektijd is vrij klein geweest.

Over een jaar horen jullie of het een juiste keuze geweest is of niet Smile

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van GreeverBekijk gebruikers profielStuur PM
Greever
Lite Member

libya.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 feb, 2011 09:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Goede keuze .

Muurman, als ik het goed onthouden heb had jij in je A3 toch ook last van een vrij korte 5e versnelling?
Wat is daar mee gedaan? hele nieuwe bak toch?

Ik ga wel effe een nieuw topic openen hierover...

Jos_br
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 feb, 2011 10:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dit type A3 is i.m.o. wel het beste wat er tot nu toe gebouwd is (hobbel met de ´97 en 430k lekker verder.....), zeker de 130pk versie is echt af.

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 feb, 2011 10:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jos_br schreef:
Dit type A3 is i.m.o. wel het beste wat er tot nu toe gebouwd is (hobbel met de ´97 en 430k lekker verder.....), zeker de 130pk versie is echt af.

Jos.

Idd, dat was echte Audi degelijkheid.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 feb, 2011 14:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Greever schreef:
Wat is daar mee gedaan? in de klikobak toch?

Bovenop al die andere auto"s van hem
Gewoon sneller dan het licht wegdoen ..........

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Daan1982
Full Member
Full Member

Leeftijd: 29
Auto: VW Golf IV PD
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 feb, 2011 14:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie a3, geniet er van! ik zou koppeling en vliegwiel wel meenemen in je budget als je hem gaat chippen tong uit of je hebt geluk en hij houdt het.

Tweeling Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Daan1982Bekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Greever
Lite Member

libya.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2012 20:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Greever schreef:

Over een jaar horen jullie of het een juiste keuze geweest is of niet Smile

Ben een tijdje niet zo actief geweest en we zijn nu bijna een jaar verder! Heb ong 60.000 km op de teller erbij gezet en moet zeggen dat hij het prima uitgehouden heeft!

Wel heb ik een aantal aanpassingen gedaan.
- 4cm verlaagd met complete KW set
- andere wielen
- Natuurlijk dubbeldin ombouw uitgevoerd
- aerotwin wissers
- gechipt naar 141pk
- nieuwe koppeling (was toch nodig na het chippen Smile )

Image

Vanaf deze maand hoef ik niet meer elke dag 110 km naar Leeuwarden te rijden en kom dus maar op ong 40.000 km per jaar. Moet zeggen dat ik wel weer aan hert rond kijken ben Smile

Aan de ene kant wil ik wel weer wat anders maar aan de andere kant rijdt ie nog zo goed met 240.000km op de teller...

Lohran
Lite Member

Leeftijd: 25
Auto: Audi A3 8L 1.9 TDI Quattro
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 05 feb, 2012 13:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gewoon afrijden toch tong uit
Mooie A3!

Leeuw Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van LohranBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Van der Velden
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Votrade
Paul Versteeg AutosCeltemp
FasttechDiesel Service
OptiMotor
Jos<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
JD Engineering<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
VagtechniekUw advertentie hier? Mail ons!
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics