Hallo allemaal!
Ik ben een paar jaar iets minder actief geweest hier op het forum omdat ik een overstap gemaakt had naar een benzine wagen maar ga vanaf 1 maart ong. 220 km per dag rijden dus 50 a 60.000 km per jaar en dan worden de brandstofkosten van huidige 3.0 V6 benzine wel wat hoog!
Het wordt niet een A5 3.0 TDI (wat ik wel het mooiste vind) om een aantal redenen:
- rijd niet erg zuinig
- kost nog ong 40.000 euro en ben bang voor een gigantische afschrijving in de komende 2 jaar.
- Heb zelf het idee dat ik niet bij klanten aan kan komen met een A5 (ben zelfstandige ITer)
Ik twijfel tussen 2 situaties, mijn huidige A4 cabrio particulier verkopen en een tdi (golf 4 ofzo) kopen van max. 5.000 euro om nog een ton bij te zetten en dan weer weg te doen.
Of een nieuwere/duurdere (nieuwe?) tdi kopen waar ik mijn A4 cabrio op in kan ruilen
Ik baal gewoon van hoge afschrijving, ik ga nu 10.000 euro in iets meer dan 2 jaar af moeten schrijven en dat vind ik vrij veel!
Ik heb deze Golf 5 gezien en krijg nog een redelijke inruil voor mijn auto:
http://link.marktplaats.nl/414717386
Wat vinden jullie? Ik weet het effe niet meer...
Ik zit in een vervroegde midlife crisis dus het moet niet een 'ouwelu llen' auto zijn als een A4 of A6
Maar ik vind het wel weer leuk om bij de club te gaan horen!