Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 05 jan, 2012 08:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heeft niks met restwaarde te maken Anil, want een maat van mij zit bij een leasemaatschappij, daar doen het seat en skoda het beter dan z''n broer en zus, de kleur en uitvoering bepalen met name bij de hogere km stand de rest waarde.

Binnen het golfV platvorm, is algmeen bekend dat het interieur bij de Skoda Octavia beter in elkaar zit dan bij de broers en zussen, dus ook beter dan bij een Jetta, hoorde van een inbouwer , als je bij zo'n auto vaker dan 2 keer de deur panelen afhaald, sneuvelt er al heel wat.

De golf VI is weer 5 stappen beter qua interieur dan het oude platvorm.

Ik zie jou reactie, ook als een uit onbekendheid , zeg dan gewoon dat het niet je smaak is en dat je er niet in gezien wilt worden, want rationeel ga je deze discussie niet winnen.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
VWim
Lite Member

Auto: VW Golf VI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 05 jan, 2012 09:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Anil70_Tdi schreef:

Maar ga niet een beetje over mijn onderhandelingstechnieken praten, daar weet jij niks van, je kent me niet eens?

Quote:
Ik denk dat vader zich niet zal laten leiden door het eventuele gebrek aan onderhandelingstechnieken van zijn zoon.

Gerustgesteld? tong uit

VerborgenPersoonlijke Gallerij van VWimBekijk gebruikers profielStuur PM
konnie1
Lite Member

Leeftijd: 28

Auto: A3 Sportback DSG
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 05 jan, 2012 10:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno schreef:
Heeft niks met restwaarde te maken Anil, want een maat van mij zit bij een leasemaatschappij, daar doen het seat en skoda het beter dan z''n broer en zus, de kleur en uitvoering bepalen met name bij de hogere km stand de rest waarde.

Binnen het golfV platvorm, is algmeen bekend dat het interieur bij de Skoda Octavia beter in elkaar zit dan bij de broers en zussen, dus ook beter dan bij een Jetta, hoorde van een inbouwer , als je bij zo'n auto vaker dan 2 keer de deur panelen afhaald, sneuvelt er al heel wat.

De golf VI is weer 5 stappen beter qua interieur dan het oude platvorm.

Ik zie jou reactie, ook als een uit onbekendheid , zeg dan gewoon dat het niet je smaak is en dat je er niet in gezien wilt worden, want rationeel ga je deze discussie niet winnen.

Denk dat niemand deze discussie wint.

Vissen Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van konnie1Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: do 05 jan, 2012 17:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een Golf VI is een poor man's A3 Grijns

Eerlijk gezegd is de Golf VI beter afgewerkt dan een A4 B8. De materialen zijn ook " rijker" qua uitstraling.
Ik verbaas mij erover, maar binnen het concern zijn er dus eigenlijk onverklaarbare verschillen.

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 05 jan, 2012 19:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:

Eerlijk gezegd is de Golf VI beter afgewerkt dan een A4 B8. De materialen zijn ook " rijker" qua uitstraling.
Ik verbaas mij erover, maar binnen het concern zijn er dus eigenlijk onverklaarbare verschillen.

Klopt helemaal Patrick.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
yal
Lite Member

Leeftijd: 36

Auto: bora highline,skoda octavia combi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 05 jan, 2012 20:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:

Hele fijne wagen met een hoge kwaliteitsbeleving , een massa mensen ziet het als 'maar' een golfje.
Sommige opties zijn echt uber en die verwacht je eerder in een klasse hoger.

Grtn yal

Stier Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van yalBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 05 jan, 2012 20:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Boy_c_1990 schreef:

En Erik, ik vind dat je dat erg netjes verwoord en ben het voor het voor 100% met je eens Knipoog

Alweer word haast eng Knipoog
Was mijn voornemen voor 2012 om iets langer na te denken voordat ik post.
mezelf kennende vrees ik alleen weer in oude zwaktes te vervallen Smile

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
PeterMK4
Lite Member

Leeftijd: 22

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 jan, 2012 16:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

yal schreef:
Hele fijne wagen met een hoge kwaliteitsbeleving , een massa mensen ziet het als 'maar' een golfje.
Sommige opties zijn echt uber en die verwacht je eerder in een klasse hoger.

Grtn yal

Een Ford Focus parkeert zichzelf in tegenwoordig, ik verbaas me nergens meer over Tja

Weegschaal Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van PeterMK4Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 jan, 2012 16:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

PeterMK4 schreef:
Een Ford Focus parkeert zichzelf in tegenwoordig, ik verbaas me nergens meer over Tja

En remt ook af automatisch..

Ik wil gasgeven tong uit (Alleen mijn pedaal is stuk)

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
VWim
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 jan, 2012 17:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:

Ik wil gasgeven tong uit (Alleen mijn pedaal is stuk)

Misschien is dit iets voor je? : http://www.biermanab.nl/index.php?id=588

yal
Lite Member

Leeftijd: 36

Auto: bora highline,skoda octavia combi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 jan, 2012 18:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

PeterMK4 schreef:

Een golf en touran ook , ook verkeersbord herkenning en lane warning control kan je als optie kiezen bij ford.
Waar is het echte autorijden gebleven?

Grtn yal

Stier Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van yalBekijk gebruikers profielStuur PM
Anil70_Tdi
Lite Member

Leeftijd: 17
Auto: Jetta 2.0TDI
turkey.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 apr, 2012 23:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Even een update hier:

De auto rijd nog altijd door en staat inmiddels op 240000 kilometer. Nog altijd zonder problemen gelukkig!
Ben weer aan t rondkijken voor leuke velgen. 17 inch A3 ''Avus'' wielen, heb er al een paar op het oog.

Helaas heeft de buurman wel tegen de auto aangereden.

Zo staat hij erbij op dit moment:

Image
Image

Wordt binnenkort geregeld door de verzekering.

Ik ben zelf ook druk bezig met mijn stage. Ik loop stage bij de VW dealer (Ames) hier in Dordt, en het is heel fijn om tussen die gloednieuwe VW's te mogen rondlopen Heel blij

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
VWim
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 apr, 2012 23:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

het is te hopen dat ze in dordrecht de zaken beter voor elkaar hebben als in Sliedrecht (ook ames). Met stip de slechtste dealerervaring ooit meegemaakt daar!

ThijsvdVl
Moderator
Moderator

Auto: Audi A4 Avant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 apr, 2012 23:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wel een tijdje geleden gebeurt of bij jullie is de sneeuw nog niet gesmolten?! Knipoog

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 19 apr, 2012 08:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

haha inderdaad. htet eerste wat mij opviel was de sneeuw

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Diesel ServiceCeltemp
Eenzet AutomotiveJD Engineering
Uw advertentie hier? Mail ons!OptiMotor
VotradePaul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a><a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
FasttechJos
Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics