Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Anil70_Tdi
Lite Member

Leeftijd: 17
Auto: Jetta 2.0TDI
turkey.gif
BerichtGeplaatst: za 12 feb, 2011 20:19  Onderwerp:   Jetta 2.0 TDI Anil70_Tdi Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heren,

Vandaag hebben we een nieuwe auto gekocht! Aangezien mijn vader veel in het buitenland is en altijd met de auto gaat, is de Doblo niet comfortabel genoeg. En als je met zo'n Doblo kwam aanrijden bij een klant, gaf dat ons toch niet zo'n goed gevoel. Zodoende hebben we een nieuwe auto aangeschaft. Mijn pa zei tegen me dat hij een auto wilde en ik liet hem een Jetta zien, bekeken en gekocht! Het is trouwens een bekende auto, overgekocht van een neef.

Wat is het precies geworden:

Volkswagen Jetta 2.0 TDI BKD. Hij is van 2006 en heeft alle opties die ik wil.
OEM Xenon, navigatie, stoelverwarming, groot scherm tussen tellers etc.... Te veel zaken om op te noemen. Hij heeft nog geen 105.000 km gereden en rijd heerlijk!

Paar foto's:

Het enigste wat ik mis, is dat hij geen multifunctioneel stuurt heeft. De auto zelf zal ik de komende tijd niet zo vaak zien, doordat hij veel in het buitenland zal rondrijden... Misschien dat hij later wordt gechipt, maar dat denk ik niet. Mijn vader is nu zeer tevreden met de auto, en ik denk dat we hem in de zomer ofzo zullen vervangen. Op dit moment staan er dus 3 auto's voor de deur.

Kortom ik ben zeer tevreden met de auto! Denk er nu aan om VAGCOM aan te schaffen.

Image
ImageImage
Image

Laatst aangepast door Anil70_Tdi op wo 16 feb, 2011 22:52, in totaal 2 keer bewerkt
Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
Anil70_Tdi
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: za 12 feb, 2011 20:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Foto's uploaden lukt me weer niet...

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
f.boomkamp
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: Audi A4 Avant 96kW
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 12 feb, 2011 20:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je links zijn allemaal hetzelfde en eindigen niet op .jpg

Frank

Leeuw Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van f.boomkampBekijk gebruikers profielStuur PM
Anil70_Tdi
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: za 12 feb, 2011 20:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ga het eens proberen, bedankt!

Anil70_Tdi
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: za 12 feb, 2011 20:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Foto's staan erbij! Betere foto's komen zo snel mogelijk!

Anil70_Tdi
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: za 12 feb, 2011 21:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Niemand die er wat over te zeggen heeft?

Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 12 feb, 2011 22:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie Jetta hoor.
Veel veilige kilometers gewenst.

En niet zo ongeduldig, 'tis zaterdagavond. Knipoog

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 12 feb, 2011 22:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie Jetta hoor Oke

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Anil70_Tdi
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: za 12 feb, 2011 23:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt!
Ik ben er echt blij mee, waarschijnlijk wordt de Doblo nu verkocht.. Toch wel jammer omdat ik er ook heel veel mee heb gereden, en we hebben in 2 jaar meer dan 100000 km gereden.

Aankomende weken/maanden ga ik de Jetta weinig zien, maar t moet maar.. Zaken gaan voor!

Trouwens, ik hoor wel wat als we hem door trekken tot 3500/4000 toeren, alsof er een blowoff op zit, wat kan het zijn? Hij is nog gewoon standaard.

ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 feb, 2011 07:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Anil70_Tdi schreef:
Bedankt!
Ik ben er echt blij mee, waarschijnlijk wordt de Doblo nu verkocht.. Toch wel jammer omdat ik er ook heel veel mee heb gereden, en we hebben in 2 jaar meer dan 100000 km gereden.

Aankomende weken/maanden ga ik de Jetta weinig zien, maar t moet maar.. Zaken gaan voor!

Trouwens, ik hoor wel wat als we hem door trekken tot 3500/4000 toeren, alsof er een blowoff op zit, wat kan het zijn? Hij is nog gewoon standaard.

Gefeliciteerd hoor!
Ik zie dat je al op de passagierstoel zit!!
Nu maar snel 16,17 en 18 worden!!!
Dan kan je hem ook eens echt rijden ipv dromen !!!

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Anil70_Tdi
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 feb, 2011 11:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt!

Haha, dat is mijn broertje, ook zo'n autogek als ik. Ik ben al 16, nog twee jaar wachten dus!

Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 feb, 2011 14:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dat is je turbo, gewoon lekker doorrijden, kan geen kwaad.

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
charvel
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Volkswagen Jetta 103Kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 feb, 2011 19:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Goede keus zo'n Jetta.. Heel blij
Ik hoor trouwens niets met doortrekken en die van mij is ook standaard. Denk

Jetta BKD

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van charvelBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Anil70_Tdi
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 feb, 2011 20:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Quote:
Ik hoor trouwens niets met doortrekken en die van mij is ook standaard.

Tja, ik heb geen idee, maar hij rijdt er niet minder om. Maar hij sist dus een beetje soort van blow off... Maar als het geen kwaad kan rijden we nog door. De auto is alweer onderweg naar het oosten.

In het donker is het wel prachtig zeg als je de auto opent. Xenon gaat aan, en ook de lichtjes onder de spiegels branden mee! Vanbinnen helemaal een sfeer! Stoelverwarming is ook heerlijk zeg!

Kortom ik ben zeer blij met de Jetta Oke

janmeppel
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 feb, 2011 20:34  Onderwerp:   Re: Nieuwe Aanwinst! Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

wat een grappig verhaal joh voor iemand van 16 In deuk In deuk

vooral deze zinnen moest ik wel beetje om lachen hoor...

heeft alle opties die ik wil........ Smile

als je met zo'n Doblo kwam aanrijden bij een klant, gaf dat ons toch niet zo'n goed gevoel.... Smile .

Het enigste wat ik mis, is dat hij geen multifunctioneel stuurt heeft.... Smile

maarr... wel een hele mooie auto.

Laatst aangepast door janmeppel op zo 13 feb, 2011 21:16, in totaal 1 keer bewerkt
   OfflinePersoonlijke Gallerij van janmeppelBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

OptiMotorVotrade
VagtechniekPaul Versteeg Autos
Eenzet AutomotiveUw advertentie hier? Mail ons!
CeltempJD Engineering
FasttechJos
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Van der Velden
Diesel Service<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics