Heren,
Vandaag hebben we een nieuwe auto gekocht! Aangezien mijn vader veel in het buitenland is en altijd met de auto gaat, is de Doblo niet comfortabel genoeg. En als je met zo'n Doblo kwam aanrijden bij een klant, gaf dat ons toch niet zo'n goed gevoel. Zodoende hebben we een nieuwe auto aangeschaft. Mijn pa zei tegen me dat hij een auto wilde en ik liet hem een Jetta zien, bekeken en gekocht! Het is trouwens een bekende auto, overgekocht van een neef.
Wat is het precies geworden:
Volkswagen Jetta 2.0 TDI BKD. Hij is van 2006 en heeft alle opties die ik wil.
OEM Xenon, navigatie, stoelverwarming, groot scherm tussen tellers etc.... Te veel zaken om op te noemen. Hij heeft nog geen 105.000 km gereden en rijd heerlijk!
Paar foto's:
Het enigste wat ik mis, is dat hij geen multifunctioneel stuurt heeft. De auto zelf zal ik de komende tijd niet zo vaak zien, doordat hij veel in het buitenland zal rondrijden... Misschien dat hij later wordt gechipt, maar dat denk ik niet. Mijn vader is nu zeer tevreden met de auto, en ik denk dat we hem in de zomer ofzo zullen vervangen. Op dit moment staan er dus 3 auto's voor de deur.
Kortom ik ben zeer tevreden met de auto! Denk er nu aan om VAGCOM aan te schaffen.