R@lph schreef:
Ik heb een OEM dak in mijn wagen icm met CC maar het dakje zou ik voor geen goud willen missen. Met name in de zomer op korte afstanden is deze gelijk open. Ook het ventileren vind ik een groot voordeel. En dat de zon op je hoofd brandt vind ik wel meevallen. Je kunt de binnenschuif zo dicht doen.
Achteraf inbouw vind ik geen optie.
Deze meneer zegt het al, voor mij ook op korte afstanden gaat het ding gelijk open. Wat ik heel vervelend met zijruiten vind is dat het vrij veel tocht in de auto, met schuifdak open, hebben alleen de achterpassagiers last van, en aangezien ik alleen zit kan dat mij weinig schelen.
Op korte afstanden je airco steeds aan doen is niet goed voor je airco systeem, en ook niet goed voor jou, dan zit je steeds met die temperatuur verschillen. Daarom liever schuifdak. (als optie, airco ga ik voor geen goud missen, op lange afstanden op de snelweg is airco FANTASTISCH).
Wat ook opvalt is dat mensen die airco kunnen missen meestal rokers zijn, die vinden het niet erg om met ramen open te rijden. Als ik op de snelweg rij gaan de ramen echt niet open, lawaaierig en tocht als een gek in de auto. Ramen dicht airco aan. Schuifdak op kantelstand en knallen maar.