Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Strooyer
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Golf 4 tdi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 20 feb, 2011 00:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zou mijn clima zo ruilen voor een origineel open dak.

Mocht er in mijn auto ooit een opendak komen, zet ik er een ander dakplaat op, met af fabrieks open dak.

(mmm dit zet me wel aan het denken)

All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say, Karmann Edition.

Stier Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van StrooyerBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
floyd2
Lite Member

Auto: Skoda Octavia Combi TDI 140PK Business
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 20 feb, 2011 10:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou,een airco vind ik toch een stuk comfortabeler.
Een airco maakt een stuk minder herrie,en ik kan een stuk meer herrie maken(lees volume op 10)zonder andere mensen lastig te vallen.
Ik had een orgineel schuif/kantel,en ik gebruikte 'm amper,en had er eigenlijk meer last van als plezier.(afvoerslangen die los schieten/verstopt zitten en je auto vol water zetten,torsiestijfheid vond ik ook niet om over naar huis te schrijven maar dat kan ook een golf4kwaal geweest zijn)
Als ik snel wil luchten,dan werken mijn ramen ook prima,en met een vast dak boven mijn hoofd heb ik zelfs nog een beetje parasol-idee
Cool

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van floyd2Bekijk gebruikers profielStuur PM
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 20 feb, 2011 11:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb een OEM dak in mijn wagen icm met CC maar het dakje zou ik voor geen goud willen missen. Met name in de zomer op korte afstanden is deze gelijk open. Ook het ventileren vind ik een groot voordeel. En dat de zon op je hoofd brandt vind ik wel meevallen. Je kunt de binnenschuif zo dicht doen.

Achteraf inbouw vind ik geen optie.

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Didden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: Audi A4 Avant
belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 20 feb, 2011 12:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

en een origineel systeem achteraf inbouwen?
als ik het mekanisme kan vinden samen met een andere dak bekleding.

heeft er iemand zo een foto van een dakplaat met en zonder opendak uitsparing.

greetz

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DiddenBekijk gebruikers profielStuur PM
Strooyer
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Golf 4 tdi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 20 feb, 2011 18:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wou je dan een gat in je dak zagen?

All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say, Karmann Edition.

Stier Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van StrooyerBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Cyberchase
Evenementencommissie
Evenementencommissie

Leeftijd: 46
Auto: Golf IV GTI-TDI 4-motion
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 24 mrt, 2011 19:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb nog wel een lichtkleurige hemel liggen met uitsparing voor een open dak......... Knipoog tong uit
Origineel VW.

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van CyberchaseBekijk gebruikers profielStuur PM
eg
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 11 apr, 2011 01:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:
Ik heb een OEM dak in mijn wagen icm met CC maar het dakje zou ik voor geen goud willen missen. Met name in de zomer op korte afstanden is deze gelijk open. Ook het ventileren vind ik een groot voordeel. En dat de zon op je hoofd brandt vind ik wel meevallen. Je kunt de binnenschuif zo dicht doen.

Achteraf inbouw vind ik geen optie.

Deze meneer zegt het al, voor mij ook op korte afstanden gaat het ding gelijk open. Wat ik heel vervelend met zijruiten vind is dat het vrij veel tocht in de auto, met schuifdak open, hebben alleen de achterpassagiers last van, en aangezien ik alleen zit kan dat mij weinig schelen.

Op korte afstanden je airco steeds aan doen is niet goed voor je airco systeem, en ook niet goed voor jou, dan zit je steeds met die temperatuur verschillen. Daarom liever schuifdak. (als optie, airco ga ik voor geen goud missen, op lange afstanden op de snelweg is airco FANTASTISCH).

Wat ook opvalt is dat mensen die airco kunnen missen meestal rokers zijn, die vinden het niet erg om met ramen open te rijden. Als ik op de snelweg rij gaan de ramen echt niet open, lawaaierig en tocht als een gek in de auto. Ramen dicht airco aan. Schuifdak op kantelstand en knallen maar.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van egBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Fasttech
VotradePaul Versteeg Autos
Van der Velden
JosCeltemp
OptiMotor
Eenzet AutomotiveUw advertentie hier? Mail ons!
Diesel ServiceVagtechniek
JD Engineering<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics