Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
geert P
Lite Member

Leeftijd: 54
Auto: VW golf VI variant 2.0 TDI VAGT gechipped
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 26 feb, 2011 21:05  Onderwerp:   Brandstoffilter vervangen Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hierbij een link naar eeb site die goed weergeeft hoe je je brandstoffilter kunt vervangen

http://www.tdiblog.com/tdi-do-it-yourself/replacing-fuel-filter-a4-jetta-golf-tdi/

Waterman Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van geert PBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ThijsvdVl
Moderator
Moderator

Auto: Audi A4 Avant B9 2.0 TDI S-Tronic
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 feb, 2011 10:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Waar heeft dat ding gestaan, waardoor hij zo enorm smerig is geworden? tong uit

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 34

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 feb, 2011 14:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ThijsvdVl schreef:
Waar heeft dat ding gestaan, waardoor hij zo enorm smerig is geworden? tong uit

Ergens in de VS denk ik.

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
MfKenzie
Lite Member

Leeftijd: 32

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 16 apr, 2015 13:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

linkt werkt niet

Tweeling Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van MfKenzieBekijk gebruikers profielStuur PM
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 16 apr, 2015 14:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

het is ook al een dikke 4 jaar terug geplaatst haha

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
MfKenzie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 16 apr, 2015 18:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja weet ik,

Ik wil morgen mijn brandstoffilter gaan vervangen(Bosch) van mijn Ibiza cupra d .
Ik heb gegoogled weet wel hoe t moet, maar wat is beste manier om te ontluchten? Of gewoon verse diesel in filter gooien dan aansluiten en starten dan komt t goed?

Tweeling Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van MfKenzieBekijk gebruikers profielStuur PM
fedde
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 apr, 2015 09:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

3 leidingen monteren. De aanvoer naar de motor loslaten. Auto contact. Van contact af. Weer op contact etc. Tot er diesel uit komt. Leiding weer vast en klaar

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
MfKenzie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 apr, 2015 11:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

welke 1 van de slangetje is de aanvoer?

MfKenzie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 apr, 2015 11:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image
Als iemand kan omcirkelen graag!

Aize
Lite Member

Leeftijd: 46
Auto: Audi A4 Quattro 2.0 TFSI, VW transporter T5 GP
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 apr, 2015 12:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

het klepje zit in de retour leiding, dus nu moet je er wel uit kunnen komen

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van AizeBekijk gebruikers profielStuur PM
MfKenzie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 apr, 2015 12:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nee ik kom er niet uit:p ik heb bijna geen verstand

fedde
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 apr, 2015 14:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

deze

MfKenzie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 17 apr, 2015 14:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hardstikke bedankt. ga ik morgen doen:)

MfKenzie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 19 apr, 2015 21:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gister dus mijn brandstoffilter vervangen, ging super makkelijk, alleen t duurt lang om nieuwe filter te vullen met verse diesel, toen erin en alle 3 aangesloten op 1 na(omgecirkelde slang) toen contact aan, toen spoot t, gelijk aangesloten ,en hij starte goed en bleef draaien zonder schommelen Oke

Aize
Lite Member

Leeftijd: 46
Auto: Audi A4 Quattro 2.0 TFSI, VW transporter T5 GP
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 19 apr, 2015 22:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

MfKenzie schreef:
Nee ik kom er niet uit:p ik heb bijna geen verstand

Is het gelukkig toch nog goed gekomen...

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van AizeBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning Feno
VagtechniekJos
JD EngineeringUw advertentie hier? Mail ons!
VVT

© TDI Club Nederland 2008