Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Boertie
Full Member
Full Member

Leeftijd: 32
Auto: VW Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 06 mrt, 2011 15:36  Onderwerp:   9 cm naafembleem Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben opzoek naar nieuwe naafemblemen omdat de huidige moeders mooiste niet meer zijn. Bovendien was ik er ook al 1 verloren.
Ik ben naar de dealer geweest en die wou/kon me alleen nieuwe naafkapjes á35 euro/stuk exbtw aansmeren. Dat dus in nog geen 35 jaar.
Goed, Ebay afgestruind en een mooi setje gevonden voor net iets meer dan 11 euro incl verzenden. Paar dagen later envelop met emblemen in huis en het zag er goed uit. Mooie stevige aluminium logo's met een sterke lijmlaag achterop. Nu blijkt het dus dat die emblemen vlak zijn en niet mooi op de naafkappen passen. De originele emblemen zijn bol en staan in het midden 2a3 mm hoger als aan de rand. De nieuwe emblemen zijn te stevig om bol te drukken en dan komt er direct een vouw in.

Mijn vraag is dus: Weet er iemand waar ik moet zijn voor de ze bolle 9 cm emblemen?

het gaat trouwens om deze velgen
Image

Nog even een foto van de emblemen waar het om gaat. Links is de originele en rechts de nieuwe die niet op een bol oppervlak te plakken is Image

Boogschutter Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van BoertieBekijk gebruikers profielStuur PM
Boertie
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 12 mrt, 2011 11:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Niemand?

Ik ben ook al aan het kijken geweest of er andere emblemen zouden passen. Het probleem blijft dan, óf ze zijn vlak en niet op een bol opp re plakken, of ze hebben niet de juiste maat. Help

Boogschutter Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van BoertieBekijk gebruikers profielStuur PM
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: za 12 mrt, 2011 13:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kan je niet iets met het VW-nummer van je velg ?

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Boertie
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 12 mrt, 2011 22:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dat heb ik gedaan. Ik ben met de naafkap naar de dealer geweest om te vragen of er nieuwe emblemen voor te krijgen waren. Het enige wat ze voor mij wilden doen is nieuwe naafkappen bestellen á 35 euro/stuk ex btw. Ik heb weinig sjoege om ruim 150 euries af te tikken omdat ik een paar verse logotjes op m'n velgies wil hebben

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Van der Velden
Uw advertentie hier? Mail ons!Celtemp
OptiMotor<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Jos<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Diesel ServiceFasttech
JD EngineeringPaul Versteeg Autos
Vagtechniek<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Votrade
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008