Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
M@rcel
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 mrt, 2011 20:53  Onderwerp: Notitie M@rcel is binnenkort geen moderator meer... Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Eigenlijk wil ik het niet en daarom zit ik er al een tijd tegen aan te hikken, maar toch moet ik verstandig zijn en het besluit nemen om te stoppen met het moderator zijn. Ik wil graag meer tijd besteden aan andere bezigheden en dan is het prioriteiten kiezen. Het moderator zijn vergt tijd om goed uit te voeren en ik verplicht mijzelf ertoe om elke dag aanwezig te zijn en alle berichten te lezen. Je doet het of je doet het niet.

Ik heb het met veel plezier gedaan en heb de discussies over het voldoen aan de richtlijnen zowel op het forum als achter de schermen interessant en leerzaam gevonden. Slechte ervaringen met leden heb ik niet gehad en dat heb ik altijd prettig gevonden; je doet het immers met zijn allen om de site te maken tot wat het is!

Ik wil de moderators waarmee ik heb samengewerkt (Dennis, Gerrit, Thijs en Stefan), het bestuur, organisatie en uiteraard alle leden bedanken voor de prettige samenwerking!

Mijn besluit is achter de schermen al een tijdje bekend en na een zoektocht is er een nieuwe moderator gekozen. Het bestuur zal binnenkort de nieuwe moderator introduceren en tot die tijd blijf ik actief als moderator.

groeten en bedankt!
Marcel

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 mrt, 2011 21:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Marcel, super bedankt.
Vind het jammer dat je ermee stopt.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
charvel
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Volkswagen Jetta 103Kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 mrt, 2011 21:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Marcel, bedankt Oke en suc6 met de andere bezigheden.

Jetta BKD

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van charvelBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 mrt, 2011 21:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Marcel, Bedankt en veel plezier met je andere bezigheden. Oke

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 mrt, 2011 21:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt voor je objectieve inzet Marcel. welkom

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Eric
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Audi A3 2.0 Ambition Proline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 mrt, 2011 22:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Marcel,
Bedankt voor al je inzet bij voor de TDIclub.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
El Pino
Moderator
Moderator

Leeftijd: 25

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 mrt, 2011 22:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt Marcel!

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
VWTDI
Lite Member

Leeftijd: 26
Auto: Volkswagen Golf Mk4
turkey.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 mrt, 2011 22:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Marcel, bedankt voor al je inzet.

Stier Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van VWTDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 mrt, 2011 23:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Marcel, ook hier enorm bedankt voor je inspanningen als mod op de site Oke

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Anil70_Tdi
Lite Member

Leeftijd: 17
Auto: Jetta 2.0TDI
turkey.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 mrt, 2011 23:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt Marcel! Oke

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
Jos_br
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 mrt, 2011 23:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat is dit nou Marcel? Hoezo andere bezigheden........... Smile

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 00:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Marcel, bedankt kerel Aanbid

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 08:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt Marcel!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 44
Auto: SEAT Ibiza Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 10:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Marcel, heel erg bedankt voor je tomeloze inzet welkom

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Backloop
Lite Member

Auto: Audi A4 Avant 1,9TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 10:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ha Marcel,

Bedankt voor je input.
Groet,
Jan

only music survives!! www.discolineradio.com

OfflinePersoonlijke Gallerij van BackloopBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

FasttechPaul Versteeg Autos
Celtemp<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
OptiMotorJD Engineering
Diesel ServiceEenzet Automotive
Vagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Van der VeldenUw advertentie hier? Mail ons!
Votrade<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Jos

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics