Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
golfiev5
Full Member
Full Member

Leeftijd: 31
Auto: Jetta
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 11:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Marcel, enorm bedankt voor je inzet. idd. je was er echt altijd Knipoog . heb vele reactie's van je voorbij zien komen. Blijf je wel actief op het forum?

Waterman Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van golfiev5Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 12:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt Marcel voor alles ! Proost

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
dokter D
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: Golf 1 (sold), Golf 2 1.6d, Golf 2 TDI project
antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 13:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Beste Marcel, ook vanaf hier een hartelijk dank voor je inzet, zonder jullie zou dit mooie forum nergens zijn.

Don't **** with me I've got a Diesel

Image

Kreeft Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van dokter DBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
M@rcel
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 14:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zoals gezegd ik heb het met veel plezier gedaan en bedank jullie ook voor de prettige samenwerking!

golfiev5 schreef:
Marcel, enorm bedankt voor je inzet. idd. je was er echt altijd Knipoog . heb vele reactie's van je voorbij zien komen. Blijf je wel actief op het forum?

Jazeker, ik neem geen afscheid van het forum, daarvoor is het nog steeds te leuk!

Jos_br schreef:
Wat is dit nou Marcel? Hoezo andere bezigheden........... Smile

Jos.

Belangrijkste reden/bezigheid om ermee te stoppen is het feit dat ik meer tijd aan mijn kinderen wil besteden. Ik denk dat ik daar een keuze in heb, maar die keuze wordt meestal voor je gemaakt; mijn vriendin moet ook zonodig een carriere hebben Knipoog De kinderen worden ouder, krijgen interesses in andere zaken veelal buiten de deur en ja, autorijden mogen ze nog niet, dus pa en ma mogen mee! En pa vindt het maar al te mooi om met de kids op stap te zijn.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
jessy
Full Member
Full Member

Leeftijd: 21
Auto: VW Golf V 2.0 TDI Sportline 3drs 2005
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 16:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Of de kinderen vinden het veelste mooi om in de auto te zitten haha.

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van jessyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
M@rcel
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 17:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

jessy schreef:
Of de kinderen vinden het veelste mooi om in de auto te zitten haha.

Laat ik het zo zeggen, bij bepaalde bochten weten ze al wat komen gaat en beginnen ze al geluid te maken tong uit

Zoonlief is nog maar 2, maar is helemaal gek van auto's en daar is papa maar al te blij mee!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 21:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

M@rcel schreef:

Zoonlief is nog maar 2, maar is helemaal gek van auto's en daar is papa maar al te blij mee!

Mijn dochter is nog geen 2jr , wil haar al een tdi kopen maar mijn echtgenote vind dat niet nodig Denk

Je verbouw al klaar marcel?

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 21:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Mijn dochter is nog geen 2jr , wil haar al een tdi kopen maar mijn echtgenote vind dat niet nodig Denk

Kun jij toch tijdelijk voor zorgen tot ze 18 is?

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
M@rcel
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 21:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Je verbouw al klaar marcel?

Staat op een laag pitje, zeg maar waakvlammetje.

Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 27
Auto: Seat Ibiza 6L Sport (asz++)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 22:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Marcel bedankt voor de prettige samenwerking en je inzet de afgelopen jaren!

240 PK en 460 NM
Mijn project

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 mrt, 2011 23:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi Marcel,

Bedankt voor alles Grijns

Image

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Benzine=nix
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: VW Bora 1999 TDI 90pk 66kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 25 jun, 2011 04:35  Onderwerp: Vies ! afscheid Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jammer Marcel,
Jou inzet wordt gewaardeerd.
Je blijft toch nog wel TDI trouw? Ga niet nu over naar een JTD of zo'n CDI.

Je bent een goede moderator want ik heb geen kritiek van je gehad Heel blij .

Normaliter krijg ik wat boze dingen naar me geslingerd Nee

Maar ja, een internet forum is geen kroeg. In deuk

Laat de diesel vloeien .... door de aderen van een VAG groep direct ingespoten turbo diesel motor.

Aanbid

Vaarwel Marcel.

Tweeling Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van Benzine=nixBekijk gebruikers profielStuur PM
Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 25 jun, 2011 10:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zsjesus, Marcel komt al bijna weer terug... Knipoog

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: za 25 jun, 2011 12:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een kalender kost weinig tegenwoordig......... Cool

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Ediejo
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 03 jul, 2011 13:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:
Een kalender kost weinig tegenwoordig......... Cool

Noem dat maar weinig Schrik

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van EdiejoBekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Diesel Service<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
OptiMotor
Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
JosVotrade
Eenzet Automotive
Van der VeldenCeltemp
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Paul Versteeg Autos
JD EngineeringVagtechniek
Fasttech

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics