Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 19 apr, 2011 21:27  Onderwerp: Goed ! Echt sprint werk Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://www.youtube.com/watch?v=T1gP7axn1pM&feature=player_embedded

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: wo 20 apr, 2011 18:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Denk een Corvette die een koningsei bijhoud Aanbid

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
sander82
Lite Member

Leeftijd: 30
Auto: Golf V5 4motion
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 20 apr, 2011 18:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Echt een heel mooi filmpje, alleen toch wel een groot verschil met hier als je kijkt naar het soort auto wat daar sprint en hier sprint tong uit

Stier Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van sander82Bekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 20 apr, 2011 18:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zie het al, hard werkende mensen die nooit op vakantie gaan.

Mooi sprint wedstrijdje Proost

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Meneer Eric
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 20 apr, 2011 18:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
Ik zie het al, hard werkende mensen die nooit op vakantie gaan.

Mooi sprint wedstrijdje Proost

Zijn allemaal thuisdistilleerders denk ik. Proost

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Meneer EricBekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 20 apr, 2011 19:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Denk dat meesten idd, wel redelijk "creatief" zijn zegmaar........

Maar een 1600 meter sprint is opzich al leuk, zeker dan ook nog eens met dit soort auto's.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Torque
Evenementencommissie
Evenementencommissie

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2011 20:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

en motoren...
Laten wij maar niet meedoen, hebben zij ook nog plezier Schaam Schaam Schaam Schaam

OfflinePersoonlijke Gallerij van TorqueBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
B5TDI
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2011 22:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Oke Oke Oke

JR

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
snelle melle
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2011 23:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bij dit filmje staan de kwart mijl tijden ook, reed met de golf 2 tdi 13,67 en johan met de lupo 13,2. als ik nu met de golf 1 zou rijden denk ik dat ie in de 11 sec rijd. zo krijg je een beetje een idee hoe dit met de tijden zit op de kwart mijl. als de lupo er tussen had gestaan had ie denk ik een mooi eind voorop gereden ....http://www.youtube.com/watch?v=ZL-AE9_MAWc&feature=relmfu

OfflinePersoonlijke Gallerij van snelle melleBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2011 23:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bij 1600 meter, ben je met een diesel kansloos, want dan beginnen de pk's echt mee te tellen, melle ik weet niet of je die eindsnelheden hebt gezien.

snelle melle
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 21 apr, 2011 23:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

maar ik heb het niet over 1600 meter maar de 400 meter en die zijn niet eens zo snel bij deze 2 autos , denk dat je een paar honderd meter verder wel ingehaald wordt.... groeten snelle melle

OfflinePersoonlijke Gallerij van snelle melleBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 22 apr, 2011 08:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

snelle melle schreef:
maar ik heb het niet over 1600 meter maar de 400 meter en die zijn niet eens zo snel bij deze 2 autos , denk dat je een paar honderd meter verder wel ingehaald wordt.... groeten snelle melle

Die 2 auto's uit jou filmpje waren ook niet echt snel op de 1600 meter, de snellere auto's, waren wel zo'n 7 a 8 seconden sneller op de 1600 meter dan deze 2.

Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 apr, 2011 18:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mitsubishi EVO..23 sec.. tjoooow...sta je dan met je diesel..

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Vdub
Lite Member

Leeftijd: 31

Auto: VW Passat Variant TDI TT5
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 27 apr, 2011 23:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

die diesel heeft dan ook geen remparachute nodig..

Leeuw  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van VdubBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: do 28 apr, 2011 05:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Remparachute is voor mietjes

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Diesel Service
Fasttech
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Vagtechniek
JD EngineeringEenzet Automotive
Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Van der VeldenCeltemp
Paul Versteeg AutosOptiMotor
JosVotrade
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics