Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Crazy D
Lite Member

Leeftijd: 29

Auto: Seat Ibiza FR 96kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 mei, 2011 15:53  Onderwerp:   Voorbumper ibiza FR Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heren,

Ik heb schade aan m'n voorbumper (Ibiza 6L FR). Heb ooit een dode zwaan op de snelweg geraakt en er zit nu een scheur in m'n bumper. Daarbij komt dat er sinds zaterdag ook nog eens een lelijke schadeplek bij is gekomen.
Nu kan ik voor 130 euro aan een andere bumper komen, maar deze heeft geen uitsparingen voor de koplampsproeiers. En je raadt het al...die heb ik wel Smile

Nu is mijn vraag: Is er behalve de gaten nog een ander verschil waardoor dit niet zou gaan passen? Ik zit er namelijk aan te denken de bumper te kopen en de gaten er zelf in te maken.

Ik realiseer me dat dat wel eens een moeilijk karwei kan worden aangezien de sproeiers bij een ibiza verzonken zitten in de bumper (zie foto hieronder)

Image

Leeuw Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Crazy DBekijk gebruikers profielStuur PM
Jeroen.
Lite Member

Leeftijd: 30
Auto: Seat Leon 1P 1.2TSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 03:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De bevestiging achter de bumper is bij een bumper zonder sproeiers ook afwezig, dus je kunt beter een hoes aanschaffen waar de sproeiergaten al in zitten.

Gr,

Jeroen

Stier Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Jeroen.Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Crazy D
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 10:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

welke bevestiging bedoel je precies?

Leeuw Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Crazy DBekijk gebruikers profielStuur PM
El Pino
Moderator
Moderator

Leeftijd: 25

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 12:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik denk de bevestiging van de koplamp-sproeikoppen (wat een woord..).

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
Crazy D
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 12:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zitten die vast aan de bumper zelf dan?
Ik dacht dat ze vast zaten aan het frame/bumperbalk.
Zo zit het bij een Golf IV in ieder geval wel.
Als je daar de bumper vanaf haalt blijven de sproeiers gewoon zitten.

Jeroen.
Lite Member

Leeftijd: 30
Auto: Seat Leon 1P 1.2TSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 mei, 2011 00:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Waar die foto vandaan komt staat mijn ibiza ook nog eens zonder voorbumper Knipoog Auto op de foto is mijn 6L.
Image

De sproeikoppen zitten in de bumperbalk. De hoes (wat je dus ziet) heeft alleen de kapjes voor de sproeier. De bevestiging die hierachter zit heeft een gewone bumper niet (dus zonder sproeieruitsparingen).

Gr,

Jeroen

Stier Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Jeroen.Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Jos
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a><a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Diesel ServiceVan der Velden
Fasttech<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Paul Versteeg AutosVagtechniek
Eenzet Automotive
CeltempJD Engineering
Uw advertentie hier? Mail ons!Votrade
OptiMotor

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics