Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 mei, 2011 20:24  Onderwerp:   12V aansluiting in achterbak Golf- Variant Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

William was zo vriendelijk ons een kant-en-klara how-to te sturen over het aanbrengen van een 12V aansluiting in de achterbak van een Golf-4 Variant (ook HB en Bora).
Je vind die how-to in onze wiki.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: ma 09 mei, 2011 21:18  Onderwerp:   Re: 12V aansluiting in achterbak Golf- Variant Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:
William was zo vriendelijk ons een kant-en-klara how-to te sturen over het aanbrengen van een 12V aansluiting in de achterbak van een Golf-4 Variant (ook HB en Bora).
Je vind die how-to in onze wiki.

Duidelijk verhaal Oke

Met een kleine manco, ik heb een golf 4 modeljaar 2000/2001 (tenaamstellingsdatum: okt 2000) MET 12V aansluiting af fabriek.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
WilliamH
Lite Member

austria.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 00:39  Onderwerp:   Re: 12V aansluiting in achterbak Golf- Variant Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tuxik schreef:
Duidelijk verhaal Oke

Met een kleine manco, ik heb een golf 4 modeljaar 2000/2001 (tenaamstellingsdatum: okt 2000) MET 12V aansluiting af fabriek.

Tja, het is lastig te zeggen hoe het exact gegaan is. Zelfs in Wolfsburg kunnen ze mij het niet duidelijker zeggen dan ik vermeld heb. De meeste mensen die ik ken met 2000, 2001 en zelfs 2002 modellen hebben hem niet, dus daar moet ik even van uit gaan.
Natuurlijk kan het afwijken, maar het gaat uiteindelijk om het artikel voor de mensen welke hem graag willen hebben.

Wel bedankt voor je opmerkzaamheid!

OfflinePersoonlijke Gallerij van WilliamHBekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 00:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb er ook een Mrgreen

Bouwjaar 2000.

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Raymond1978
Lite Member

Leeftijd: 34

Auto: -
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 15:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mijn Bora, bouwjaar 2001/11, had het ook af fabriek...

Maar een nette how-to hoor!! Oke

Laatst aangepast door Raymond1978 op di 10 mei, 2011 15:38, in totaal 1 keer bewerkt
Ram Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Raymond1978Bekijk gebruikers profielStuur PM
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 15:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ligt toch gewoon aan de uitvoering die je hebt?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
WilliamH
Lite Member

austria.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 15:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb een 2000 model en daar ontbreekt hij. Net zoals bij een maat van mij met een 2000 Golf IV Tdi 115pk Highline.
Kennis van mij heeft een 1999 comfortline en het weer wel.

In ieder geval kan iedereen die het wilt er nu eentje hebben. ;-)

Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 15:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lucas schreef:
Ligt toch gewoon aan de uitvoering die je hebt?

Ik heb hier een "uitvoeringen en technische specificaties" folder voor me liggen met als datum "mei 2000" op de achterkant en deze folder vermeld dat ALLEEN de basis golf die 12V aansluiting in de achterbak niet heeft.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
WilliamH
Lite Member

austria.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 18:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tuxik schreef:
Ik heb hier een "uitvoeringen en technische specificaties" folder voor me liggen met als datum "mei 2000" op de achterkant en deze folder vermeld dat ALLEEN de basis golf die 12V aansluiting in de achterbak niet heeft.

Vind ik opzich merkwaardig, omdat die maat van mij een Highline van eind 2000 (my2001) heeft. Ook Wolfsburg kent deze info niet.

Didden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: Audi A4 Avant
belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 18:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

volgens mij heb ik ook een basis model en ik heb die 12v in de kofferkab wel.

waar kan ik vinden op de stikker of ik een basis uitvoering heb?

greetz

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DiddenBekijk gebruikers profielStuur PM
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 19:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Didden schreef:
waar kan ik vinden op de stikker of ik een basis uitvoering heb?

Geen idee wat er bij basis staat, maar op de sticker achter GOLF TDI staat je uitvoering (bij mij staat er COMFO).

Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 19:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

WilliamH schreef:
die maat van mij een Highline van eind 2000 (my2001) heeft

Van origine een NL auto ? of is die geimporteerd ?

WilliamH schreef:
Ook Wolfsburg kent deze info niet.

Geen idee welke invloed PON op die folders heeft, maar het betreft een VW folder die in de verkoop ruimte in de kasten staat en die bij mensen die op zoek zijn naar een nieuwe auto wordt meegegeven.
Voor de liefhebbers: VW bestelnr. 1vw2000109ts

Laatst aangepast door Tuxik op di 10 mei, 2011 19:24, in totaal 1 keer bewerkt
Didden
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 19:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tuxik schreef:
Geen idee wat er bij basis staat, maar op de sticker achter GOLF TDI staat je uitvoering (bij mij staat er COMFO).

ikga eens kijken op mijne stikker.

greetz

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DiddenBekijk gebruikers profielStuur PM
Didden
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 19:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik heb gekeken en basis staat erachter.

greetz

Sven76
Lite Member

Leeftijd: 35

Auto: Golf IV ATD automaat '03
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 mei, 2011 21:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Handige optie, zo vlak voor de vakantie, ik ga ook maar even aan de slag.

Bedankt! Oke

Weegschaal Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Sven76Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Eenzet AutomotiveVan der Velden
VotradeDiesel Service
JD EngineeringFasttech
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Paul Versteeg Autos
Celtemp
OptiMotorVagtechniek
Uw advertentie hier? Mail ons!
Jos<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics