Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
WilliamH
Lite Member

austria.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 mei, 2011 10:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ok, om het topic even te redden van een heel erg lang: ik heb hem wel/niet, het gaat er natuurlijk bij om de how-to en niet of je hem hebt. Blijkbaar wil dat nog wel eens per auto verschillen.

@Tuxik: Trouwens om de vraag te beantwoorden, alle autos zijn origineel via PON gekomen en dus NL.

Ik ben heel erg content met mijn koelbox achterin. Voorin zit namelijk al mijn navi of telefoonlader, en ik rij zeer regelmatig tussen NL en Oostenrijk. Heerlijk dus om koude blikjes op een rit van meer dan 10 uur bij je te hebben, en je kan nog wel eens wat mee terug nemen wat ze in Oostenrijk niet verkopen en toch gekoeld moet blijven.
Iedereen heel erg veel plezier met het modden!

OfflinePersoonlijke Gallerij van WilliamHBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD EngineeringJos
Uw advertentie hier? Mail ons!Paul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a><a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Votrade
Fasttech
Celtemp<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Van der VeldenOptiMotor
VagtechniekDiesel Service
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics