Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Cyberchase
Evenementencommissie
Evenementencommissie

Leeftijd: 46
Auto: Golf IV GTI-TDI 4-motion
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 12:12  Onderwerp:   Prijsopgave mobiel poetsbedrijf Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik wil eigenlijk binnenkort, voor de meeting in juni, mijn gehele auto (binnen en buitenkant) laten poetsen.
Dus ik dacht laat ik eens een prijsopgave vragen bij het mobiel poetsbedrijf.
Valt dat effe tegen... Duizel Huil
De complete behandeling: 400 euri inclusief BTW.

Ik kan dus beter een dag vrij nemen en e.e.a. zelf doen.......... Denk Denk

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van CyberchaseBekijk gebruikers profielStuur PM
duiveltje
Lite Member

Leeftijd: 30

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 13:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

zo dat is nog al een bedrag...

hier dan wel geen mobiele poetsbedrijf maar wel een bedrijf wat het dus doet ..(zit 1 km van mij vandaan) deze vraagt meen ik 100 euro voor binnen en buitenkant.

Tweeling Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van duiveltjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Cyberchase
Evenementencommissie
Evenementencommissie

Leeftijd: 46
Auto: Golf IV GTI-TDI 4-motion
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 13:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

OK, ik heb de Sneker ook al effe een pm gestuurd.. Denk

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van CyberchaseBekijk gebruikers profielStuur PM
Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 14:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Cyberchase schreef:
OK, ik heb de Sneker ook al effe een pm gestuurd.. Denk

Doet Marc nu ook al mobiel poetsen dan... tong uit

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
snitser
Lite Member

Leeftijd: 27

canada.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 16:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als dat het bedrijf uit Kollum is,.dan vind ik het geen gekke prijs hoor. Leveren goed werk. eerlijke prijs, niets mis mee.....

En als je het teveel vind....lekker zelf doen ;-).

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van snitserBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 16:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

snitser schreef:
Als dat het bedrijf uit Kollum is,.dan vind ik het geen gekke prijs hoor. Leveren goed werk. eerlijke prijs, niets mis mee.....

En als je het teveel vind....lekker zelf doen ;-).

Of jouw laten doen ! Knipoog

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Anil70_Tdi
Lite Member

Leeftijd: 17
Auto: Jetta 2.0TDI
turkey.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 17:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

400,- Schrik ? Hier op het forum zit toch ook iemand die auto's poetst als hobby?

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
bassochist
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: toyota aygo, met 700 watt speake lillike natnek
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 17:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

400 euro is echt geen gekke prijs voor de hele buitenkant, mits er goed werk geleverd wordt, bij mijn leon toendertijd was ik met 8 uur detailen echt nog niet klaar met de buitenkant (machinaal), tel daar de slijtage kosten voor de pads en de machine bij op en de gebruikte producten.

maar voor 400 euro, heb je ook een hele berg uitstekende producten en een machine, waar je je auto zelf wel meer dan 1x voor kunt doen, alleen dan zul je wel zelf aan de arbeit moeten.

voor 100 euro een auto detailen van binnen en van buiten dat kan gewoon niet bij een bedrijf.

Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 18:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Precies Bas, reken maar uit wat dat per uur is minus alle belastingen en onkosten, denk dat de meeste van ons daar niet voor uit ons bed willen komen Knipoog Knipoog

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
150PKaatje
Full Member
Full Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Caddy type 3 2.0 TDI DSG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 18:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lucas schreef:
Precies Bas, reken maar uit wat dat per uur is minus alle belastingen en onkosten, denk dat de meeste van ons daar niet voor uit ons bed willen komen Knipoog Knipoog

Grijns En dat zegt meneer wasstraat ha ha........................................... Grijns

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van 150PKaatjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
snitser
Lite Member

canada.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 18:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
Of jouw laten doen ! Knipoog

ben gekke henkie niet Dom

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van snitserBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Didden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: Audi A4 Avant
belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 19:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik had voor de binnekant en buitenkant 250 euro betaald.
was net een neiuwe auto.

greetz

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DiddenBekijk gebruikers profielStuur PM
El Pino
Moderator
Moderator

Leeftijd: 25

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 20:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Voor 400 eppo zwart maak ik hem met een tandenborstel schoon Cool . Lekker zelf doen, geeft veel voldoening, en het is gewoon leuk.

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
sumarcity
Full Member
Full Member

Auto: Vw Passat 3C
blank.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 20:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Quote:
voor 100 euro een auto detailen van binnen en van buiten dat kan gewoon niet bij een bedrijf.

http://www.totalnewcar.nl/index.html

ZIt in Drachten, wat het resultaat is weet ik niet. Maar wel voor 100€ binnen en buiten Knipoog

Groeten Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van sumarcityBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
snitser
Lite Member

canada.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 20:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

nog zo'n knaken bedrijf,.lekker je auto vol laten smeren met vulmiddel Heel blij

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Uw advertentie hier? Mail ons!
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Celtemp
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Van der Velden
Diesel ServiceJD Engineering
OptiMotorJos
Eenzet AutomotiveFasttech
Paul Versteeg AutosVotrade
Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics