Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
javier
Lite Member

Leeftijd: 1

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 14:42  Onderwerp:   [Vw Golf V] Pioneer radio installeren, canbus problemen? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo forumleden,

Nadat ruim acht weken terug mijn golf4 van 2001 is gestolen, ben ik inmiddels in het bezit van een golf5 van 2005.

In mijn golf4 had in een navi van pioneer en dit werkte perfect.
nu heb ik het een en ander door gelezen, en kom tot de conclusie, dat het aansluiten van een vergelijkbaar syteem iets anders kan zijn, (IVM canbus)

ook wil ik weer een sub aansluiten.

Hebben jullie nog tips waar ik rekening mee moet houden, tijdens het installeren van mijn nieuwe navi systeem en sub.

Ik hoor graag ut graag..

Alvast bedankt

Maagd   OfflinePersoonlijke Gallerij van javierBekijk gebruikers profielStuur PM
Didden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: Audi A4 Avant
belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 19:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

welkom!!

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DiddenBekijk gebruikers profielStuur PM
El Pino
Moderator
Moderator

Leeftijd: 25

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2011 20:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom! Wij zijn gek op foto's.

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
javier
Lite Member

Leeftijd: 1

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 30 mei, 2011 09:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

thanks,
heb inmiddels de auto opgehaald en alles zit er netjes in.
na wat te hebben rond geneust hier, had ik alle informatie die ik nodig had.

ik zal snel een paar foto's maken...

Maagd   OfflinePersoonlijke Gallerij van javierBekijk gebruikers profielStuur PM
kenantr
Lite Member

Leeftijd: 26

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 15 dec, 2011 00:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mocht je niet uitkomen, heb ik wel pioneer omvormers naar canbus Smile

Leeuw  Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van kenantrBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Celtemp
Diesel ServiceVotrade
JosEenzet Automotive
OptiMotor<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Paul Versteeg Autos
Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Uw advertentie hier? Mail ons!Vagtechniek
FasttechJD Engineering
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>

© TDI Club Nederland 2008