Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 19:54  Onderwerp:   Belasting voordeel "zuinige auto's" op de schop Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je zal als dealer nog een paar bleumotions hebben staan.......

http://www.nieuwsnederland.nl/headline/belastingvoordeel-zuinige-autos-geschrapt/

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Laatst aangepast door Henno op wo 25 mei, 2011 20:15, in totaal 2 keer bewerkt
Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
snitser
Lite Member

Leeftijd: 27

canada.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 20:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

was ook te verwachten.....

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van snitserBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 20:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zal tijd worden.

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 20:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Goh, dat had ik nooit verwacht tong uit

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 20:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb je eindelijk hard gespaart voor een Lupo 3L, en dikke rekeningen gehad om hem rijbaar te maken, moet je weer wegenbelasting gaan betalen.

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 20:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Yep net als alle andere weggebruikers... Cooll

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
muurman
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 20:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Maar je hebt natuurlijk nog altijd het voordeel van het gigantische voordeel in verbruik bij de bluemotion. als je niet harder rijd als 100
En je leert er ook van onthaasten.
Dus er verdwijnt maar een klein voordeeltje.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
muurman
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 20:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno schreef:
Yep net als alle andere weggebruikers... Cooll

Het is ook wegenbelasting , de naam zegt het al.

Snap niet dat er niet europabreed word gekozen voor belasting via de brandstof.
Als iemand dan rustig rijd, ook met een oudere auto, dan verbruikt ie minder en spaart daarmee het milieu en kosten.

M@rcel
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 20:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Voordeel kun je gaan zoeken in de afschrijving: als je de auto oprijdt, dan heb je weinig afschrijving. Inruil na een paar jaar zal minder interessant zijn verwacht ik.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 20:53  Onderwerp:   Re: Belasting voordeel "zuinige auto's" op de scho Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno schreef:
Je zal als dealer nog een paar bleumotions hebben staan.......

Tja dan moet je maar geen dealer worden tong uit

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
muurman
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 20:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wellicht word de inruil juist beter.
Als de bpm ook terugkomt dan worden de nieuwe auto's weer duurder, en komt er weer meer vraag naar gebruikte jonge auto's

Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 21:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Wellicht word de inruil juist beter.
Als de bpm ook terugkomt dan worden de nieuwe auto's weer duurder, en komt er weer meer vraag naar gebruikte jonge auto's

Haha, die dingen zijn zo strakkies niet meer te slijten, want de komt strakies de wereld van die bakken uit de lease en buitenland wil ze absoluut niet hebben, zelfs polen niet. tong uit

muurman
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 21:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als JD en collega's nu eens een beetje hun best deden zijn het beste leuke auto's Knipoog

struikie
Lite Member

Leeftijd: 32

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 21:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ach jongens... tot die tijd hebben we een mooi voordeeltje gehad...
onze 3L staat voor 840kg op kenteken... dus de wegenbelasting valt dan wel weer mee...
wellicht kiezen ze voor een gereduceerd tarief oid... we zullen zien..

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
boraatje
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 mei, 2011 21:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

gaan ze geen korting op de wegenbelasting toe passen omdat het groene auto;s zijn? m.a.w een voordeel op de belasting omdat je weinig uitstoot? of zou het gewoon op de ouderwetse manier gaan straks met de bluemotions en de evo;s? gewoon belasting betalen qua gewicht?

heb in overweging gestaan om een zo;n nieuw spaarwonder te kopen, ben ik ff blij dat ik er niet in gestonken ben..

OfflinePersoonlijke Gallerij van boraatjeBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Fasttech
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Van der VeldenVagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>JD Engineering
Diesel Service
VotradeCeltemp
JosPaul Versteeg Autos
OptiMotor

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics