Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 12 jun, 2011 23:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
Ja was idd een leuke race.

Leuke race was het zeker..ik zat de hele tijd op mn puntje van mn stoel Mrgreen

Alleen die DRS regeling vind ik gaar Sip

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 12 jun, 2011 23:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
Leuke race was het zeker..ik zat de hele tijd op mn puntje van mn stoel Mrgreen

Alleen die DRS regeling vind ik gaar Sip

Ik vind het voor de snellere deelnemer die achter zijn voooganger blijft hangen wel goed. Door de huidige aerodynamica kan je bijna niet meer inhalen. Goed is het dus dat het pas kan werken als je binnen een sec rijd van je voorganger, je moet er dus zonder DRS heen rijden..

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Detonator
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: VW - Golf V
germany.gif
BerichtGeplaatst: ma 13 jun, 2011 00:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Super gedaan Audi met de R18, wat een brute bak. Aanbid
Ondanks de "downsizing" indrukwekkende prestaties .

Peugeot reed zeer onsportief inderdaad, Marc Gene met vier ronden achterstand beetje tegen de raceleider aanrijden Huil

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DetonatorBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 13 jun, 2011 01:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

elooijenga schreef:
Man, man wat een domme actie van die mc Nish! Ze kwamen over de heuvel dus die Ferrari kon hem nooit zo snel zien. Los daarvan: waarom zo veel risico nemen als je nog 23 uur door moet. Er zijn een hoop mensen die heel veel geluk hebben gehad. Blij dat ook de coureur ongedeerd is, maar dit was in mijn ogen een vreemde actie van iemand met vreselijk veel ervaring.

Het snelheidsverschil is zo enorm dat die Ferrari rijder McNish nooit heeft kunnen zien al had hij vrachtwagenspiegels gehad. McNish was druk bezig Audi nr.1 in te halen dat hij zich volgens mij ook gewoon verslikt heeft in de Ferrari.

Overigens een wonder dat er verder niemand gewond is geraakt. Wat een klap.

http://www.youtube.com/watch?v=4jnibRyrK-o

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
MartenTDI
Lite Member

Leeftijd: 25

Auto: VW Golf 1.9 TDI AHF
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 13 jun, 2011 10:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat een geluk.. Dat wiel dat 5 seconden later ook nog uit de lucht komt vallen..

Vissen  Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van MartenTDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Q4Q4
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: ma 13 jun, 2011 18:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dianick schreef:
Het snelheidsverschil is zo enorm dat die Ferrari rijder McNish nooit heeft kunnen zien al had hij vrachtwagenspiegels gehad. McNish was druk bezig Audi nr.1 in te halen dat hij zich volgens mij ook gewoon verslikt heeft in de Ferrari.

Hier kun je Allen zijn interview lezen. Hij gaat er ook vanuit dat de Ferrari maar 1 Audi zag i.p.v. 2.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/92271

En hier de "spoken words". Zo te zien is "hij" weer de oude. ;-)
http://youtu.be/nOx742p_a_I

OfflinePersoonlijke Gallerij van Q4Q4Bekijk gebruikers profielStuur PM
Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 14 jun, 2011 11:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Idd netjes van Allan dat hij het als een "Race ongeluk" ziet.
Meer kan je ook niet doen in dit geval. Het is goed afgelopen en dat mag een klein wonder heten.

Het gedrag van Peugeot is alleen maar beschamend te noemen.
Alsof je naar "wegmisbruikers" zit te kijken. Denk

http://www.youtube.com/watch?v=aCQByNVmGuQ&feature=player_embedded#at=131

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 14 jun, 2011 18:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tja, tis natuurlijk heel pijnlijk, als je in eigen huis, door 1 audi naar huis wordt gereden, zeer onsportief.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
UltraSub
Lite Member

Auto: VW Golf V GT TDI DSG
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 15 jun, 2011 16:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hebben ze nog geluk gehad dat ze niet door 3 audi's naar huis zijn gereden. Als ze alle 3 in de race waren gebleven had ik dat ook nog wel zien gebeuren.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van UltraSubBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Van der Velden
Diesel ServiceVotrade
Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
JD EngineeringFasttech
Paul Versteeg Autos<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Celtemp
JosOptiMotor
Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics