Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jul, 2011 21:55  Onderwerp:   maandag 25 juli CPZ met DF Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=22214

Gaan er nog meer mensen mee of rijden.

Catering:

Tinus tong uit

Rijden:
1) Jos/Tony
2) Jeroen
3) Henno

Kijkers:

1) Stefan
2) Roan
3) Melvin
4) Reinoud
5) Stefan (ibiza 130)

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Tinus
Lite Member

Leeftijd: 33

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jul, 2011 22:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoop niet dat je op mij als catering rekent, dan kan Jos nml de dagen erna wel dicht blijven.....

P.s. Fast Lap (Time Attack, maar dan via een andere organisatie) heeft volgende maand een wedstrijd op Zandvoort. Kijk anders even hoe het gaat en welke tijden je rijdt, dan kan je misschien daar ook aan mee doen?

Boogschutter Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TinusBekijk gebruikers profielStuur PM
ibizaking
Full Member
Full Member

Leeftijd: 42
Auto: Seat IbizaFr
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2011 09:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Rijden:
1) Jos/Tony
2) Jeroen
3) Henno

Kijkers:

1) Stefan
2) Roan
3) Melvin
4) Reinoud
5) Stefan (ibiza 130)
6) Rolf (ovb)

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van ibizakingBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2011 10:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Leuk.
Met welke auto ga jij henno?

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
B5TDI
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2011 10:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Leuk.
Met welke auto ga jij henno?

Ibiza dus, had ook niet anders verwacht.

JR

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
muurman
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2011 11:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

B5TDI schreef:

Ibiza dus, had ook niet anders verwacht.

Aangezien de leon inmiddels ietsje is aangepast zou ik me kunnen voorstellen dat hij dit op het circuit zal willen proberen.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2011 11:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

@Erik: IBI

@Martijn: voorlopig doe ik nergens aan mee, het is puur voor de ontspanning dat ik een trackday mee pak.

Heb nog steeds geen kooi, dus zolang zal het puur recreatief blijven.

Maar is onderstaande nieuwe raceklasse niks voor jou?

http://drdo.nl/index.php/raceprogramma

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2011 11:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Aangezien de leon inmiddels ietsje is aangepast zou ik me kunnen voorstellen dat hij dit op het circuit zal willen proberen.

De Leon komt voorlopig het circuit niet op, hooguit een keer een rondje op de NS tong uit

muurman
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2011 11:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno schreef:
De Leon komt voorlopig het circuit niet op, hooguit een keer een rondje op de NS tong uit

Dan wel uitkijken voor verkeer uit zijwegen tong uit

ibizaking
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2011 11:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno schreef:

6/7 augustus dan maar? tong uit

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van ibizakingBekijk gebruikers profielStuur PM
ibizaking
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2011 11:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Dan wel uitkijken voor verkeer uit zijwegen tong uit

de Nordschleife heeft geen zijwegen, alleen de 2e op/afrit in Adenau Knipoog

Tinus
Lite Member

Leeftijd: 33

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 24 jul, 2011 12:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno schreef:
@Erik: IBI

@Martijn: voorlopig doe ik nergens aan mee, het is puur voor de ontspanning dat ik een trackday mee pak.

Heb nog steeds geen kooi, dus zolang zal het puur recreatief blijven.

Maar is onderstaande nieuwe raceklasse niks voor jou?

http://drdo.nl/index.php/raceprogramma

Henno,

Klasse is mij zeker bekend en ik hoor er ook een hoop goede verhalen over. De Time Attack Ibiza is alleen een straatauto en staat deze ook op een straatonderstel. Hierdoor is het niet mogelijk om deel te nemen aan deze races met deze auto.

Boogschutter Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TinusBekijk gebruikers profielStuur PM
Detonator
Full Member
Full Member

Auto: VW - Golf V
germany.gif
BerichtGeplaatst: ma 25 jul, 2011 08:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zag Tinus met aanhanger + race Golf rijden op de A4
Veel plezier vandaag mannen! Zwaai

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DetonatorBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Iwan
Lite Member

Leeftijd: 26

Auto: SEAT IBIZA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 25 jul, 2011 11:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tinus met een aanhanger en racegolf?? lijkt me bijzonder.

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van IwanBekijk gebruikers profielStuur PM
Vdub
Lite Member

Leeftijd: 31

Auto: VW Passat Variant TDI TT5
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 25 jul, 2011 20:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kan die man het helpen dat ie zo heet Knipoog Overigens was het een zeer geslaagde dag vandaag, veel (mee)gereden en het is droog gebleven..

Leeuw  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van VdubBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD Engineering
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Votrade
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>OptiMotor
Diesel ServiceUw advertentie hier? Mail ons!
Celtemp
VagtechniekVan der Velden
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Fasttech
Eenzet AutomotiveJos
Paul Versteeg Autos

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics