Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Iwan
Lite Member

Leeftijd: 26

Auto: SEAT IBIZA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 25 jul, 2011 20:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ohw andere tinus dus(A)

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van IwanBekijk gebruikers profielStuur PM
Jos_br
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 25 jul, 2011 21:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het was inderdaad een geslaagde (en droge) dag. Auto is werkelijk probleemloos en rijdt fijn.

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ibizaking
Full Member
Full Member

Leeftijd: 42
Auto: Seat IbizaFr
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 25 jul, 2011 21:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jos_br schreef:
Het was inderdaad een geslaagde (en droge) dag. Auto is werkelijk probleemloos en rijdt fijn.

Jos.

Aanbid

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van ibizakingBekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 25 jul, 2011 22:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Was idd een prachtige dag Oke

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Jesper
Full Member
Full Member

Auto: Seat Ibiza Cupra D
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 25 jul, 2011 22:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

WAT ZEGGIE???? tong uit

OfflinePersoonlijke Gallerij van JesperBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 25 jul, 2011 22:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jos_br schreef:

Jos.

Nu niet in het rond gegaan?

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 27
Auto: Seat Ibiza 6L Sport (asz++)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 26 jul, 2011 08:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Was inderdaad een top dagje daar in Zandvoort! Oke

240 PK en 460 NM
Mijn project

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
AudiA3165
Lite Member

Leeftijd: 11

Auto: Golf IV
australia.gif
BerichtGeplaatst: di 26 jul, 2011 09:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://www.flickr.com/photos/22529738@N07/5975990388/

http://www.flickr.com/photos/22529738@N07/5975420737/

TDI: Image
TFSI: Image

Schorpioen Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van AudiA3165Bekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 26 jul, 2011 19:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie foto's Edo Aanbid

Knap ook hoe je de snelheid in de foto's laat zien.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Jos_br
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 26 jul, 2011 21:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Nu niet in het rond gegaan?

Haha, Tonnie heeft dit keer de grindbak eens goed bekeken.......

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
bertxl
Full Member
Full Member

Leeftijd: 45
Auto: Fiat Punto Evo (diesel)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 26 jul, 2011 21:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Er xijn 2 dingen in het leven waar je niet aan moet beginnen Jos Knipoog

Weegschaal Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van bertxlBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Jos_br
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 26 jul, 2011 21:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bertxl schreef:
Er xijn 2 dingen in het leven waar je niet aan moet beginnen Jos Knipoog

Danku voor de wijze raad...............kzaleraandenken.........

Jos. Smile

Ibibi
Lite Member

Leeftijd: 32
Auto: Passat Variant V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 26 jul, 2011 21:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Verd*****me ben ik eens aan het werk in Zandvoort (holland cassino) en zijn jullie op de baan ben ik het glad vergeten Sip

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van IbibiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
AudiA3165
Lite Member

Leeftijd: 11

Auto: Golf IV
australia.gif
BerichtGeplaatst: di 26 jul, 2011 21:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De TDI zag er strak uit. Het tempo zat er goed in en ook erg veel gereden. De BMW benzine broeders gingen over het algemeen iets sneller op het gas bocht uit maar dat zal te maken hebben met een gebrek aan koppel waarom de wielen minder snel grip verliezen.

Ik ben wel benieuwd naar de rondetijden en wat Jeroen Dik voor een rondetijden rijdt met de Golf.

Hier wat videobeelden. Ik ben er nog niet zo handig mee dus het ziet er soms niet uit.

Bewegende beelden

Hier nog meer foto's van de dag. Mijn camera had nog wat last van de vorige keer foto's maken op een nat en winderig strand.

Foto's

TDI: Image
TFSI: Image

Schorpioen Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van AudiA3165Bekijk gebruikers profielStuur PM
Vdub
Lite Member

Leeftijd: 31

Auto: VW Passat Variant TDI TT5
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 29 jul, 2011 19:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

2.03 reed Jeroen met de Golf 6, van de Golf 5 van Jos(met JD erin) is dat niet bekend ivm het ontbreken van een laptimer.

Ik heb tijdens mijn rit bij Jos in wel zijn rondes geklokt en de snelste tijd tijdens mijn sessie was 2,13.7min de rest van de rondjes zaten zo in de 2,15min

Leeuw  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van VdubBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Eenzet AutomotiveJD Engineering
Van der VeldenJos
VagtechniekDiesel Service
Paul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a><a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
CeltempFasttech
Uw advertentie hier? Mail ons!OptiMotor
Votrade

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics