Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Henno
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 02 aug, 2011 23:23  Onderwerp: Goed ! Nordschleife trackday 19 maart p 4 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=23363

Weer een unieke kans om op een rustige manier kennis te maken met de "Grüne Hölle" Heel blij

Tot nu toe:

Rijden:

1) Jos -> Golf V TDI
2) Reinoudt -> Golf II TDI
3) Henno -> Ibiza TDI
4)

Meerijden/toeschouwers:
1) Stefan
2) Roan
3) Tinus SR
4) Melvin
5) Jesper
6) Jan-Roelof ?
7)

Copy/paste en voeg je naam toe.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Laatst aangepast door Henno op za 17 mrt, 2012 22:34, in totaal 3 keer bewerkt
Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
R@lph
Lite Member

Leeftijd: 38
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW T5 GP CFCA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 02 aug, 2011 23:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dus als iemand sneller rijdt dan 7:22min dan krijgt ie zn geld terug. tong uit

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 02 aug, 2011 23:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:
Dus als iemand sneller rijdt dan 7:22min dan krijgt ie zn geld terug. tong uit

Ik ga het iig niet redden/proberen tong uit

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
PeterMK4
Lite Member

Leeftijd: 30

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 04 aug, 2011 13:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zeer gaaf initiatief Aanbid

Zal toch echt eerst uitgestudeerd en een fulltime job moeten hebben voordat ik zo een dagje kan betalen...

Kost natuurlijk niet alleen €399 maar ook nog banden etc.

Weegschaal Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van PeterMK4Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ibizaking
Lite Member

Leeftijd: 50
Auto: Seat IbizaFr
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 13 aug, 2011 14:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik zie er nu al 2 bekenden op staan Grijns

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van ibizakingBekijk gebruikers profielStuur PM
PeterMK4
Lite Member

Leeftijd: 30

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 13 aug, 2011 19:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Cornelis / Erikk / koppelmeister en ik zijn er in het weekend van 23-25 september trouwens

Weegschaal Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van PeterMK4Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ibizaking
Lite Member

Leeftijd: 50
Auto: Seat IbizaFr
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 13 aug, 2011 23:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

is er morgen niemand, toevallig? Schaam

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van ibizakingBekijk gebruikers profielStuur PM
Race Eend
Sponsor

Leeftijd: 34
Auto: Audi A3 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 14 aug, 2011 10:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hopen dat het dit jaar wat droger is, maakt het allemaal wat leuker en minder tricky dan vorig jaar. 15 november is wel laat in het jaar (eerder in het jaar zal wel niet mogelijk/niet te betalen zijn...

Laatst aangepast door Race Eend op di 23 aug, 2011 18:05, in totaal 1 keer bewerkt
Vissen Geslacht:Man Buffalo VerborgenPersoonlijke Gallerij van Race EendBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
overbeek
Lite Member

Auto: VW Golf V
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 aug, 2011 19:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ga graag ook even mee

ps mark je moet even je onderschrift updaten ik mis ongeveer 20 pk

OfflinePersoonlijke Gallerij van overbeekBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 aug, 2011 23:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

overbeek schreef:
Ik ga graag ook even mee

ps mark je moet even je onderschrift updaten ik mis ongeveer 20 pk

Je moet mee tong uit

Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 29
Auto: Audi A3 Sportback 2.0TDI S-Tronic
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 23 aug, 2011 00:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het lijkt mij ook wel wat... Als mijn auto binnenkort weer 100% is en er is nog wat geld over ga ik ook mee In deuk

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 34

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 23 aug, 2011 00:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Boy_c_1990 schreef:
Het lijkt mij ook wel wat... Als mijn auto binnenkort weer 100% is en er is nog wat geld over ga ik ook mee In deuk

Wil eigenlijk ook wel een keertje mee..

Nu dat het nog een beetje warm weer is Mrgreen

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
overbeek
Lite Member

Auto: VW Golf V
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 26 aug, 2011 20:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno schreef:
Je moet mee tong uit

Ik kan niet meekomen met de rest,
mis een clubsport een setje R1R
en 400 kg teveel

OfflinePersoonlijke Gallerij van overbeekBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 26 aug, 2011 21:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

overbeek schreef:
Ik kan niet meekomen met de rest,
mis een clubsport een setje R1R
en 400 kg teveel

Scheelt dat ik slank ben Bas tong uit

Vdub
Lite Member

Leeftijd: 39

Auto: Caddy 2K
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 29 aug, 2011 23:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als ik nog ergens een paar euro kan vinden kom ik ook met de LT

Leeuw  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van VdubBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!
JosVagtechniek
JD EngineeringChiptuning Feno
VVT

© TDI Club Nederland 2008