Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
overbeek
Lite Member

Auto: VW Golf V
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 18 aug, 2011 20:57  Onderwerp:   Drama Falken FK452 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gisteren voor de apk maar even nieuwe bandjes geregeld.
Na goede berichten gehoord te hebben over falken fk452 denk ik
nou die probeer ik ook een x
De pzero rosso's waren helemaal op, echter nu ben ik t
Vertrouwen compleet kwijt met de falkens, met remmen zwiept
Hij achter alle kanten op en ook rechtuit droog wegdek
Wielspin in 3. Ze gaan er van de week weer af.
Pilot sport 2 of pzero rosso's maar dit blijft er niet onder.
Erg jammer, zkr net na montage van de complete frontkit
Van powerflex.
Zijn er nog andere mensen met de fk452?
Echter op het gehele loopvlak zitten nog hele kleine bultjes
die schijnen van de mal te zijn en zolang die er nog op zitten
schijnt de band niet goed tot zijn recht te komen.
Ik wacht even een 50 km af en dan hoop ik dat het beter is
anders gaan we toch maar terug naar PS2 of pzero rosso's

OfflinePersoonlijke Gallerij van overbeekBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 18 aug, 2011 21:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ai, dus ze hebben je alleen door de APK geholpen.

Op marktplaats is vast wel een slachtoffer te vinden.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 18 aug, 2011 21:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

PS2 !

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
PeterMK4
Lite Member

Leeftijd: 22

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 18 aug, 2011 21:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mijn broer heeft een setje Falken 452 vanaf nieuw tot canvas gereden en beviel hem prima!

Zelf heb ik Falken ziex 912, zitten er al 40.000 km onder en zitten inmiddels op 2 mm. tot ze op 4mm kwamen was ik erg tevreden, daaronder is het gewoon waardeloos...

Weegschaal Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van PeterMK4Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 18 aug, 2011 22:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

In een ver verleden heb ik onder mijn E30 M3 een setje Falken gehad.
OK, in de loop der tijd zal er best wel wat veranderd zijn, maar toen heb ik al besloten geen geld meer aan Falken te spenderen. Blijkbaar is het nog niet veel verbetert.
Je ziet ze veel onder die Japanse Drift auto's. Misschien wel met een reden Knipoog

Nu heb ik de nieuwe Conti SC 5P's onder mijn auto. Dat bevalt prima (pas 3000km eronder) tot nu.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
VWim
Lite Member

Auto: VW Golf VI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 18 aug, 2011 22:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb op de vooras Goodyear EfficientGrip. Best bandje maar niks bijzonders, na 60.000 km beginnen ze nu redelijk op te raken. Zit op een milimeter of 2.5 a 3 maar de meeste grip vooral bij nat wegdek is echt weg!

Wel een heel verschil als je metname snelweg kilometers maakt! Vroeger was 30.000 km veel!

met Falken heb ik geen ervaring, maar volgens mij zijn de recensies niet slecht!

Laatst aangepast door VWim op do 18 aug, 2011 22:53, in totaal 1 keer bewerkt
   VerborgenPersoonlijke Gallerij van VWimBekijk gebruikers profielStuur PM
Ditmar
Full Member
Full Member

Leeftijd: 24
Auto: Bolf 4 ocean
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 18 aug, 2011 22:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heb zelf ook een setje 452 opgereden tot 4mm zijn ze wel redelijk goed maar net als wat PeterMK4 zegt na de 4mm is het gewoon slecht.

rij nu weer met zo'n soort band, novex super sport A.
deze bevalt me wel veel beter dan de Falken 452

Boogschutter Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van DitmarBekijk gebruikers profielStuur PM
PeterMK4
Lite Member

Leeftijd: 22

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 18 aug, 2011 22:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Na de winter ga ik mischien Hankook ventus proberen, schijnen ook wel aardig te zijn Knipoog

Weegschaal Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van PeterMK4Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 aug, 2011 09:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

VWim schreef:
na 60.000 km beginnen ze nu redelijk op te raken.

Dan heb ik meestal al een 2de setje eronder volgens mij.
Michelin energy savers had ik in 30.000 op.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
El Pino
Moderator
Moderator

Leeftijd: 25

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 aug, 2011 12:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mijn avontuur met de Falken Xziez (ofzoiets?) is ook slecht bevallen. Heb ze gelukkig nog in kunnen ruilen bij de bandenboer omdat ik ze nog niet lang had. Ben snel overgestapt op Vredestein.

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
konnie1
Lite Member

Leeftijd: 28

Auto: A3 Sportback DSG
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 aug, 2011 12:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

PeterMK4 schreef:
Na de winter ga ik mischien Hankook ventus proberen, schijnen ook wel aardig te zijn Knipoog

Zijn idd erg goede banden, 1 heeft zelfs aardig hoog in 1 van de testen gestaan.

Vissen Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van konnie1Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renkie
Lite Member

Auto: Passat B4 ASV
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 aug, 2011 12:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat voor bandenspanning heb je dr in dan?

OfflinePersoonlijke Gallerij van RenkieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
bassochist
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: toyota aygo, met 700 watt speake lillike natnek
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 aug, 2011 18:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dit zijn kant en klare honkietonkie frot banden, net zo erg als een wanli en zeker zo gevaarlijk.

ik heb die banden als test eronder gehad, de eerste paar duizend km laaiend enthausiast en eigenlijk op droog een goede band alleen op nat wat minder, maar dat was naar een km of 5000 helemaal weg, band zat nog 5 a 6 mm profiel op, en er was niet meer mee te rijden grip weg, op nat gewoon gevaarlijk net alsof ik over ijs aan het sturen was, ik heb ze daarna ook gewoon terug gebracht naar de bandenboer, met de melding erbij dat ie nog veel beter nankang kan verkopen dan deze rommel, heb ook gratis een nieuw setje goodyear ervoor terug gehad.

en een paar maanden later was er hier iemand en daar kwam het hele loopvlak los van de band, en inmiddels is er op s.o. ook al iemand geweest met hetzelfde probleem, ik geloof dat jos er nog wel foto's van heeft.

leg er lekker een setje gy eagle f1 assymetric onder, of een set potenza's

michelin pilot sport was ik ook niet echt kapot van, die gingen maar 12000km mee, en de grip op nat is ronduit ***, en ze maken een hoop herrie, en in de bochten piepen als een gek als je een beetje gasgeeft.

Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 21
Auto: Golf IV 85kw AUT.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 aug, 2011 20:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zeg ContiSportContact 3, zijn tot nog toe weergaloze banden... Zowel nat als droog.

Krijg ze niet aan het piepen, en het is meer de chauffeur die de grens trekt als de banden. Knipoog

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
overbeek
Lite Member

Auto: VW Golf V
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 21 aug, 2011 12:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Niet piepen? Zit wel klein beetje vermogen achter kerel dus elke band
Piept,
@ henno idd alleen door de apk ja

Het worden pzero rosso's
of s001

OfflinePersoonlijke Gallerij van overbeekBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a><a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
JD EngineeringFasttech
OptiMotor
Paul Versteeg Autos<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
VotradeJos
Diesel ServiceVan der Velden
VagtechniekCeltemp
Uw advertentie hier? Mail ons!
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics