Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 21 aug, 2011 12:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Geen P Zero Nero een optie?

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 21
Auto: Golf IV 85kw AUT.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 21 aug, 2011 16:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

overbeek schreef:
Niet piepen? Zit wel klein beetje vermogen achter kerel dus elke band
Piept,
@ henno idd alleen door de apk ja

Het worden pzero rosso's
of s001

Ik zeg ook niet dat ze bij jou niet piepen... Maar ik heb waarschijnlijk nog niet eens de helft van jou vermogen, vandaar Knipoog

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
overbeek
Lite Member

Auto: VW Golf V
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 aug, 2011 14:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:
Geen P Zero Nero een optie?

Ja zkr wel , bij aankoop van de auto een jaar geleden zaten er nieuwe p zero rosso's onder die vond ik redelijk tot goed.
Dus p zero nero vertrouw ik wel.
Echter is nu het vertrouwen een beetje weg in de auto en dat vind ik niet echt fijn.
Ik weet het ligt aan de banden maar is toch apart rijden.
Echter 2 weken voor de banden gewisseld zijn is het complete subframe eronderuit geweest en is alles voorzien van powerflex.
Dit stuurde nog stukje strakker en door de km stand van kleine 70.000 vond ik dit
geen domme aanvulling.
Orginele rubbers zagen er nog prima uit maar had voor een mooi prijsje een complete frontkit gekocht van powerflex.
Op de motorsteun na die is gelijk gedaan met de downpipe (advies JD)
anders krijgt na de tuning de downpipe beetje veel voor ze kiezen.

Maar ik zal zkr eens wat gaan zoeken over de p zero nero

weet jij misschien een test of het verschil met de rosso

kunnen dezen banden zich meten met michelin pilot sport 2?

OfflinePersoonlijke Gallerij van overbeekBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Jos_br
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 aug, 2011 17:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Probeer de Conti CSC5 eens, deze komt nu werkelijk overall beter uit testen. De csc3 was al goed, deze is blijkbaar wèèr beter!

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 aug, 2011 17:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb de Michelin pilot sport als een gehad. Goede grip, zijn zo kaal, en cuppen als de beste.

De SC3 blijft mijn favoriet.

De P Zero Nero geen ervaring mee maar ze worden niet voor niks onder 300+pk bolides (Dodge Viper- Nissan Skyline-etc.)geplaatst heb ik gezien op de nordschleife parkeerplaats.

Met de SC5 ook geen ervaring.

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
A3cruiser
Lite Member

BerichtGeplaatst: wo 14 dec, 2011 10:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

S001 heb ik ook zeeeer goed bandje heb 19" en zeer stil en zeer goed weggedrag.

OfflinePersoonlijke Gallerij van A3cruiserBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
VagtechniekVotrade
Fasttech<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Paul Versteeg AutosJos
OptiMotorUw advertentie hier? Mail ons!
Celtemp
Diesel ServiceJD Engineering
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008