Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
VWim
Lite Member

Auto: VW Golf VI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 04 sep, 2011 23:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Pas op met HG, want die letters worden niet voor niets gebruikt (Heel Gemeen)

VerborgenPersoonlijke Gallerij van VWimBekijk gebruikers profielStuur PM
snitser
Lite Member

Leeftijd: 27

canada.gif
BerichtGeplaatst: ma 05 sep, 2011 11:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat je zou kunnen proberen is de pro-vision Glass Scrub, aanbrengen met een vochtige microfiber pad.

http://carclean.nl/product/Pro_Vision/Glass_Scrub_Cream_Cleanser_350ml_GS_350_101370.aspx

Als dat niet helpt zou je kunnen proberen om met een D/A machine in combinatie met een finishing polish en een light polishing pad de kalk vlekjes te verwijderen.

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van snitserBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
hugopic
Lite Member

Auto: Volkswagen Golf 4 81 kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 05 sep, 2011 13:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hg geen succes, het lijkt minder te zijn geworden of me ramen zijn schoner.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van hugopicBekijk gebruikers profielStuur PM
Maяk
Lite Member

Leeftijd: 40

Auto: Golf V
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 05 sep, 2011 22:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik spoel m'n auto altijd af met schoon regenwater. Dan heb je geen last van kalk. Je hoeft dan niet eens te zemen.

Vissen Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van MaяkBekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 05 sep, 2011 22:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja doe ik ook altijd, een belletje naar boven.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 21
Auto: Golf IV 85kw AUT.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 06 sep, 2011 18:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Voor die 2x in het jaar valt dat natuurlijk wel in te plannen..

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
boraatje
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 07 sep, 2011 09:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

zijn de kalkdruppels al weg? anders de life hammer eens proberen...

OfflinePersoonlijke Gallerij van boraatjeBekijk gebruikers profielStuur PM
hugopic
Lite Member

Auto: Volkswagen Golf 4 81 kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 07 sep, 2011 23:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

boraatje schreef:
zijn de kalkdruppels al weg? anders de life hammer eens proberen...

hahaha nee ik heb ze nog steeds, ik was van plan om wc eend te proberen.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van hugopicBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Celtemp<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Van der VeldenUw advertentie hier? Mail ons!
Paul Versteeg Autos<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Eenzet AutomotiveOptiMotor
FasttechJD Engineering
VotradeJos
Diesel Service
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics