Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Golfje_diezle
Lite Member

Leeftijd: 51

Auto: Golf IV 1.9 TDi Variant Highline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 03 sep, 2011 19:41  Onderwerp:   Bora grondig aangepakt Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kwam deze per toeval tegen... Misschien hier wel bekend bij velen??
Ik vind het wel een goeie "how to"

Bora zgan

Tweeling Geslacht:Man Geit VerborgenPersoonlijke Gallerij van Golfje_diezleBekijk gebruikers profielStuur PM
yal
Lite Member

Leeftijd: 42

Auto: Bora Highline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 03 sep, 2011 22:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Sow Schrik , die mag mijn bora ook weleens aanpakken!

Yal

Stier Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van yalBekijk gebruikers profielStuur PM
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: za 03 sep, 2011 22:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Whahaha, vooral die wielkuipen, das heel belangrijk...........lol.

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

Leeftijd: 50

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 03 sep, 2011 23:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat een werk Duizel

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
NickB
Lite Member

Auto: Audi A3 Sportback
belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 04 sep, 2011 09:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zelfs het reservewiel !

Zo steenslag verwijderen zou ik ook wel eens willen leren.

OfflinePersoonlijke Gallerij van NickBBekijk gebruikers profielStuur PM
snitser
Lite Member

Leeftijd: 34

canada.gif
BerichtGeplaatst: zo 04 sep, 2011 14:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

yal schreef:
Sow Schrik , die mag mijn bora ook weleens aanpakken!

Yal

Zal niet voor een appel en een ei gaan...denk dat de gemiddelde (hobby) detailert dit niet doet voor 300,- of minder.

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van snitserBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 04 sep, 2011 15:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik snap niet wat iemand bezielt om 300 foto's te maken terwijl ie bezig is.... Eentje voor eentje na lijkt me meer dan genoeg.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 04 sep, 2011 15:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Iemand anders heeft de foto's gemaakt zo te zien....

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 04 sep, 2011 15:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
Iemand anders heeft de foto's gemaakt zo te zien....

Iemand van de PR afdeling denk ik.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 04 sep, 2011 15:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lucas schreef:
Iemand van de PR afdeling denk ik.

Altijd handig om je woorden kracht bij te zetten tijdens een sessie bij de psycholoog.

150PKaatje
Lite Member

Leeftijd: 44
Auto: VW Passat Variant TDI DSG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 04 sep, 2011 15:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
Altijd handig om je woorden kracht bij te zetten tijdens een sessie bij de psycholoog.

Grijns Dacht dat ik erg was ha ha............................................... Grijns

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van 150PKaatjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Captain Chaos
Lite Member

Auto: Renault Scenic 1.6 16V
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 04 sep, 2011 20:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als iemand zijn telefoonnummer heeft dan breng ik mijn cabriootje er wel even heen.... Aanbid

Zwaai

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van Captain ChaosBekijk gebruikers profielStuur PM
yal
Lite Member

Leeftijd: 42

Auto: Bora Highline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 04 sep, 2011 20:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

snitser schreef:
Zal niet voor een appel en een ei gaan...denk dat de gemiddelde (hobby) detailert dit niet doet voor 300,- of minder.

Alle waar naar z'n geld Zwaai

Wielkasten schoonmaken lijkt mij ook niet echt nodig , Tim Knipoog

Groet Yal

Stier Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van yalBekijk gebruikers profielStuur PM
YDrx
Lite Member

Leeftijd: 31

Auto: Golf MK4 ARL 4motion
belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 12 sep, 2012 10:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

welk product gebruik je het beste voor interieur?

Ram Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van YDrxBekijk gebruikers profielStuur PM
nicotdi
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Transporter T5GP + BMW 330d Touring F31
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 13 sep, 2012 11:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

interieurreiniger

Vissen  Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van nicotdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VVTJD Engineering
VagtechniekJos
Uw advertentie hier? Mail ons!
Chiptuning FenoAutodiagnose-mobiel

© TDI Club Nederland 2008