Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Backloop
Lite Member

Auto: Audi A4 Avant 1,9TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2012 17:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie fotokes
Goed om te horen dat street comfort ook in de Passat gelijk bevalt.
Mij beviel in de Passat de Variant 1 ook al was wij wel wat hard, vandaar nu op de Audi een Steert comfort
Over je verlaging, je haalt het al aan, misschien 5mm hoger.
Ik zou dat t.z.t doen, vind het persoonlijk net wat mooier als de neus niet zo voorover ligt.
Veel plezier ermee.
Groet,
Jan

only music survives!! www.discolineradio.com

OfflinePersoonlijke Gallerij van BackloopBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2012 17:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
Hoe is het nou met die klep afgelopen?

1

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
El Pino
Moderator
Moderator

Leeftijd: 25

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2012 17:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Na die 5 mm omhoog voor, zou ik zeggen; Niks meer aan doen. Erg netjes.

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
struikie
Lite Member

Leeftijd: 32

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2012 18:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Oke Aanbid Proost

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
M@rcel
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2012 19:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ziet er goed uit Vincent!
Heb je nog iets gewijzigd aan de hardheid van de dempers?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2012 20:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb de dempers voor 2 tikjes extra gegeven. Maar ik kan er zo, onder de kap, bij om te wijzigen. Het is nog even wennen aan de nieuwe eigenschappen, maar het lijkt zo al erg goed.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
vpzeeman
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2012 20:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De achterklep is opnieuwe behandeld tegen roest en weer gespoten. Dus geen nieuwe, daar was de roest nog niet erg genoeg voor. Er is een nieuw type kentekenplaatverlichting op gekomen zodat er nu geen roest meer kan optreden.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
M@rcel
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2012 20:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vpzeeman schreef:
Ik heb de dempers voor 2 tikjes extra gegeven. Maar ik kan er zo, onder de kap, bij om te wijzigen. Het is nog even wennen aan de nieuwe eigenschappen, maar het lijkt zo al erg goed.

Erg handig dat je onder de motorkap erbij kan, dat kan ik niet. Bij mij moeten de dempers er onderweg.

Veel rijplezier!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
mark king
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Passat 2.0TDI Sportline DSG.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 04 feb, 2012 20:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Staat m goed Vinc!!!

Ram Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van mark kingBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Nynie
Lite Member

Leeftijd: 31

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 05 feb, 2012 09:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het is volgens mij een dikke verbetering. Ook dat je stuur nu weer rechtstaat haha. Met de BBSén zou ik nog even wachten maar kan heeeel goed begrijpen dat het nu al kriebbelt!

Weegschaal Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van NynieBekijk gebruikers profielStuur PM
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: zo 05 feb, 2012 09:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zie dat je in Roden bij Poeder bent geweest om hem uit te lijnen.

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
vpzeeman
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 05 feb, 2012 13:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Klopt Tim.

tacowester
Lite Member

Leeftijd: 27
Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 05 feb, 2012 13:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vuist damm mooi vincent
Super ben benieuwd in combi met je bbs indd

Grt

Vissen Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van tacowesterBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Race Eend
Lite Member

Leeftijd: 27
Auto: Ibiza 6L 1.9 TDI ASZ
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 05 feb, 2012 15:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

inderdaad keurig zo, nu maar hopen dat het snel weer lente wordt!

Vissen Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van Race EendBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
vpzeeman
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 06 feb, 2012 22:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb vandaag 4 nieuwe rubbers gekocht voor om de BBS-en.
Het zijn geworden: Continental SportContact 5P 235/35 ZR19 91Y XL

Ik heb nog niet eerder met Conti gereden, maar dit schijnen wel fijne banden te zijn. Ben benieuwd.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VotradeEenzet Automotive
OptiMotorVan der Velden
JosFasttech
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Vagtechniek
Diesel ServiceCeltemp
JD Engineering
Uw advertentie hier? Mail ons!Paul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>

© TDI Club Nederland 2008