Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Davester_nl
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 11 sep, 2011 11:00  Onderwerp:   Imitatie navi rns 510 van vss audio Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben van plan om een navi te kopen van vssaudio het is een imitatie van de rns 510.
Heeft iemand daar ervaring mee?

OfflinePersoonlijke Gallerij van Davester_nlBekijk gebruikers profielStuur PM
Retcod
Lite Member

Auto: Volkswagen Passat Variant BlueMotion Comfortline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 11 sep, 2011 18:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Of naar ervaringen met dit systeem.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van RetcodBekijk gebruikers profielStuur PM
Eta76
Lite Member

Leeftijd: 35

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2011 10:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Retcod schreef:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Of naar ervaringen met dit systeem.

Da's een leuke prijs. Enkel nog een ander middenkonsol afdekplaatje en klaar. En hopen dat ze je ruitje niet tikken, voor een imitatie model Smile

Boogschutter Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Eta76Bekijk gebruikers profielStuur PM
kenantr
Lite Member

Leeftijd: 26

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 22 dec, 2011 10:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb 1 imitatie liggen en deze durf ik aan niemand mee te geven vind ze zeer slecht!

Voor t zelfde bedrag kan je ook een RNS310 op de kop tikken.

Leeuw  Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van kenantrBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 21
Auto: Golf IV 85kw AUT.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 23 dec, 2011 21:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ben onlangs bij een audio boer geweest voor het e.e.a. aan advies, en die adviseerde mij om er niet aan te beginnen. Ze hebben zelf diverse imitatie systemen verkocht, de jat kans is net zo groot als van origineel VW en de kwaliteit is zinder uitzondering bedroevend, ook van de wat bekendere merken als Zenec. Uitzonderingen daargelaten uiteraard Knipoog

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
kenantr
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 22:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Boy_c_1990 schreef:
Ben onlangs bij een audio boer geweest voor het e.e.a. aan advies, en die adviseerde mij om er niet aan te beginnen. Ze hebben zelf diverse imitatie systemen verkocht, de jat kans is net zo groot als van origineel VW en de kwaliteit is zinder uitzondering bedroevend, ook van de wat bekendere merken als Zenec. Uitzonderingen daargelaten uiteraard Knipoog

Ik vind de zenecwel goed uitzien, alleen prijs is best hoog Knipoog

Leeuw  Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van kenantrBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Iwan
Lite Member

Auto: SEAT IBIZA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 23:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb een zenec gehad in m'n golf V, maar het is het allemaal net niet. Telefoon werkt niet perfect, navigatiestem is bijzonder storend en zo zijn er nog een paar dingen.

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van IwanBekijk gebruikers profielStuur PM
Retcod
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 03 mrt, 2012 09:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Inmiddels ben ik na het nodige leeswerk op internet toch overstag. Mede vanwege de goede ervaringen op vwpassat.nl heb ik sinds gisteren dit systeem in mijn auto;

RNSWinkel

Eerste indruk, ziet er goed uit en voelt qua bediening (knoppen) net als de RCD310 die er in zat. Radio moet nog goed ingesteld worden maar lijkt iets minder goede ontvangst te hebben. Navi (IGO 8 ) werkt super en is erg uitgebreid. DVD draait goed, scherp beeld. iPod/SD-slot nog niet geprobeerd. De telefoonfunctie gebruik ik ook niet, bel via de Parrot. Nu maar eens kijken hoe het over een tijdje bevalt.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van RetcodBekijk gebruikers profielStuur PM
Retcod
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 24 mrt, 2012 08:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Even een kleine update. Na een tijdje rondgereden te hebben nog steeds tevreden over de kloon. De radio ontvangst is bijna net zo goed als bij de RCD310, alleen de af-functie is slecht. Door handmatig van zender te wisselen is dat op te lossen. Navi is gewoon goed en laat bijvoorbeeld in een stad ook 3d gebouwen zien. Is wel handig voor de orientatie. iPod werkt ook redelijk goed. De interface is heel basic, maar qua opzet vergelijkbaar met het menu van de iPod zelf.

Kortom, veel mogelijkheden voor de prijs. Niet zo mooi en goed als een RNS510, maar dat mag je ook niet verwachten.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Diesel Service<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Celtemp<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Paul Versteeg AutosVan der Velden
Eenzet Automotive
Uw advertentie hier? Mail ons!Vagtechniek
JosFasttech
JD EngineeringOptiMotor
Votrade

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics