Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Tinus
Lite Member

Leeftijd: 33

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 13 okt, 2011 23:31  Onderwerp:   Compilatie videootje Time Attack, Superlap en div. 2011 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb een korte compilatie gemaakt met alle `momentjes` van het afgelopen jaar.

Toch best knap dat de Ibiza nog in een deel is met mijn rijstijl als ik het zo bekijk. Grijns

Klik

Boogschutter Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TinusBekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 13 okt, 2011 23:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik vind de eind tune wel gaaf Klappen

Maar wat deed die vent in die Porsche nou?

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Tinus
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 13 okt, 2011 23:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Thnx, niet zelf gemaakt, maar vindt hem ook erg mooi geworden.

Die kerel met die Porsche ging van het gas omdat de finishvlag werd gezwaaid op het rechte stuk...

Laatst aangepast door Tinus op vr 14 okt, 2011 01:22, in totaal 1 keer bewerkt
Boogschutter Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TinusBekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 00:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat een gek zeg Dom

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 08:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je kan lekker sturen Martijn! Klappen

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
mpower
Lite Member

Leeftijd: 42
Auto: Audi A4 B7 S-line 2.0 16v TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 10:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Super martijn Knipoog

Stier Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van mpowerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
struikie
Lite Member

Leeftijd: 32

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 10:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:
Je kan lekker sturen Martijn! Klappen

hij laat het er inderdaad erg makkelijk uit zien !!

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
PeterMK4
Lite Member

Leeftijd: 22

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 13:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Super dik, je begint het driften aardig onder de knie te krijgen tong uit

Valt me wel altijd in die filmpjes (van jouw, en van Jos ed) dat medecircuit gangers of weinig in de spiegel kijken of gewoon afsnijden alsof het allemaal niets uitmaakt. vb: die witte bmw e36

Weegschaal Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van PeterMK4Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 14:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

struikie schreef:
hij laat het er inderdaad erg makkelijk uit zien !!

JW

Yep, repect voor een knap staaltje stuurwerk Aanbid

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
struikie
Lite Member

Leeftijd: 32

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 15:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

het is ook altijd wel grappig om te zien dat Martijn laat kan remmen...
op Zandvoort zijn er velen die al halverwege het rechte stuk het gas al los laten Knipoog

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Race Eend
Lite Member

Leeftijd: 27
Auto: Ibiza 6L 1.9 TDI ASZ
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 17:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie acties!

Ik mis eigenlijk nog het filmpje van de finale ronde van superlap (droog). Komt die ook nog?

Vissen Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van Race EendBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Tinus
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 19:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Besloten deze niet te posten om twee redenen. De beelden zijn niet heel spectaculair, de turbo ziet niet meer goed vast op het spruitstuk en spoolt daarom niet meer goed. Alleen bovenin was er nog wat vermogen beschikbaar.

(Ook goed te zien in het eerste stukje van de film waarbij ik terug moet schakelen in de Kuhmo en daarna nog een stukje in de Hugenholtz )

Tevens is op de beelden ook de auto van Jeroen te zien met `wat problemen`.
Ik vindt het niet zo netjes om deze hier te posten.

Als jullie de beelden van Jeroen willen hebben wil ik ze wel ff mailen. Stuur anders maar even een PB.

Martijn

Tinus
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 19:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Thnx voor de leuke reacties!!

Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 19:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

struikie schreef:
het is ook altijd wel grappig om te zien dat Martijn laat kan remmen...
op Zandvoort zijn er velen die al halverwege het rechte stuk het gas al los laten Knipoog

JW

Ik ook tong uit

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Race Eend
Lite Member

Leeftijd: 27
Auto: Ibiza 6L 1.9 TDI ASZ
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 21:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tinus schreef:
Besloten deze niet te posten om twee redenen.
Martijn

pb!

Vissen Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van Race EendBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Van der VeldenCeltemp
JosOptiMotor
Diesel ServiceJD Engineering
Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Fasttech
Eenzet AutomotiveVotrade
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Vagtechniek
Paul Versteeg Autos

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics