Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Villyman
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 20:15  Onderwerp:   Verlichte ventilatieroosters Passat 3BG ook in antraciet? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb een Passat uit 2004 met antraciet lederen interieur.
Mijn ventilatieroosters hebben geen verlichting, daar moest men blijkbaar op besparen ...
Ik had nu graag een setje mét rode lampjes maar vind die enkel in de zwarte uitvoering.
Bestaan die ook in antraciet? Of nog beter: heeft er mischien iemand een volledige set liggen, graag zelfs mét het kabelboompje?

Als antraciet niet bestaat met verlichting, dan zal ik toch voor een zwarte set moeten gaan of zou ik de 2 kunnen ombouwen tot 1 set antraciet mét verlichting?

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van VillymanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 20:48  Onderwerp:   Re: Verlichte ventilatieroosters Passat 3BG ook in antraciet Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Et Voila

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Villyman
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: vr 14 okt, 2011 21:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

@ Tuxik: Die had ik ook al eens gevonden en dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Ik vrees alleen dat die in mijn auto niet mooi gaan staan omdat ik met houten accenten zit rond de radio en de deur. Wordt dan wel een echt allegaartje ...
Liefst zocht ik dus een antraciet uitvoering mét lichtjes, eventueel zwarte maar dat is 2de keus.
Hartelijke dank voor uw pijlsnelle reactie!

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van VillymanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

CeltempUw advertentie hier? Mail ons!
Van der VeldenDiesel Service
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Fasttech
JosPaul Versteeg Autos
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
JD EngineeringVotrade
Vagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>OptiMotor

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics