Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
kbonthond
Lite Member

Leeftijd: 29
Auto: VW Golf V
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 29 nov, 2011 00:12  Onderwerp:   Golf V van 8 naar 10 speakers / schema's Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mijn Golf V (mj 2009) is uitgerust met slechts 8 speakers, in de deurpanelen ontbreken de luidsprekers voor de middentonen. Deze speakers wil ik graag plaatsen om zo de geluidskwaliteit enigszins te verbeteren.

Is er hier iemand die weet of de bedrading voor deze speakers al aanwezig is, of dat ik deze zelf moet trekken vanaf de scheidingsfilters? Kan ik überhaupt aansluiten op de bestaande scheidingsfilters of heeft iemand toevallig een schema zodat ik kan zien hoe e.e.a. aangesloten zit?

Weegschaal Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van kbonthondBekijk gebruikers profielStuur PM
kenantr
Lite Member

Leeftijd: 26

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 22 dec, 2011 09:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

3 Schema's beschikbaar en de uitvoering van de auto 3/5 deurs.
Radio Luidspeaker RA
- versterker, onder bestuurdersstoel
- hogetonenluidspreker RA
- lagetonenluidspreker RA

Versterker Luidspeaker LA
hogetonenluidspreker LA
lagetonenluidspreker LA

Versterker,Luidspeaker LV Luidspeaker RV
versterker, onder bestuurdersstoel
hogetonenluidspreker LV
lagetonenluidspreker LV
hogetonenluidspreker RV
lagetonenluidspreker RV

Leeuw  Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van kenantrBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
kbonthond
Lite Member

Leeftijd: 29
Auto: VW Golf V
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 22 dec, 2011 12:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Sorry, ik begrijp niet heel veel van hetgeen je hier neerzet. Ik heb in elk geval geen versterker onder de bestuurdersstoel liggen.

Na heel wat uitzoekwerk ben ik er inmiddels achter dat de 8-speaker uitvoering geen scheidingsfilters heeft en gebruik maakt van minder goede speakers dan de 10-speaker uitvoering. Om die reden denk ik dat ik beter voor het X-ion 200 systeem van Audio system kan gaan.

Weegschaal Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van kbonthondBekijk gebruikers profielStuur PM
sander82
Lite Member

Leeftijd: 30
Auto: Golf V5 4motion
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 22 dec, 2011 15:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

die audio system speakers klinken super goed, heb ze zelf ook in mn golf 4.
alleen die zul je ook aan een versterker moeten hangen want zonder goeie versterker klinkt het echt slecht (spreek uit ervaring).

Stier Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van sander82Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JosVagtechniek
Paul Versteeg Autos<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
CeltempVotrade
Diesel Service<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
FasttechUw advertentie hier? Mail ons!
OptiMotor<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Van der VeldenJD Engineering
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics