Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
nielskie
Lite Member

Leeftijd: 29
Auto: golf 4
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 01 dec, 2011 14:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als ik jou was zal ik echt goede winterbanden eronder leggen.
En koud heb afgelopen jaar in de kerstvakantie -41 gehad en na 3x gloeien deed ook mijn vrolijke vriend weer rijden.
veel plezier maar ga goed voorbereid en veilig die kant op

Tweeling Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van nielskieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Michael-D
Lite Member

Leeftijd: 49

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 06 dec, 2011 23:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Niels of iemand anders is het te doen om de 26e dec te vertrekken overnachten ergens in zweden dan de volgende dag de boot op om 1900 h.
Is dit erg krap of wel te doen ?
Pfff daarna nog 12 uur bootje varen dan over een ijsweg naar Lohja, vlakbij die turbo fabriek van Jos.
Hmm mss een bezoekje aan wagen met een foto-shoot ?

Kreeft  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van Michael-DBekijk gebruikers profielStuur PM
nielskie
Lite Member

Leeftijd: 29
Auto: golf 4
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 13 dec, 2011 12:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

is te doen maar geen aanrader.
Je zal niet de eerste zijn die zich onderweg vast rijd in een sneeuwduin of op een parkeerplaats koffie staat te drinken en de sneeuwschuiver schuift even de parking dicht.
Als gevolg te laat op de boot.
Je moet daar echt relaxer heen gaan en niet denken ik moet dat halen dat gaat echt niet lukken.
iedereen is daar relaxer wat vandaag niet komt, komt morgen wel en anders volgende week.

Tweeling Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van nielskieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Michael-D
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 20 dec, 2011 22:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

nielskie schreef:
is te doen maar geen aanrader.
Je zal niet de eerste zijn die zich onderweg vast rijd in een sneeuwduin of op een parkeerplaats koffie staat te drinken en de sneeuwschuiver schuift even de parking dicht.
Als gevolg te laat op de boot.
Je moet daar echt relaxer heen gaan en niet denken ik moet dat halen dat gaat echt niet lukken.
iedereen is daar relaxer wat vandaag niet komt, komt morgen wel en anders volgende week.

Vandaag de weervooruitzichten bekeken en dat is gunstig voor de reis, ik verwacht weinig verkeer op 2e kerstdag en weinig sneeuw.

Kreeft  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van Michael-DBekijk gebruikers profielStuur PM
Michael-D
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 dec, 2011 22:46  Onderwerp:   UPDATE Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Michael-D schreef:
Vandaag de weervooruitzichten bekeken en dat is gunstig voor de reis, ik verwacht weinig verkeer op 2e kerstdag en weinig sneeuw.

Yep done it...vertrek 06.20 h aankomst in sweden malmo 1920 h gemiddelde snelheid 115 kmh, Duitsland was snel gepiept, Denemarken max 110/130 en sweden max 120 km.
2 e dag naar stockholm in 4.5 uur en verder de boot naar Finland.
Vermoeiend maar super goed weer en de TDI liep werkelijk als een zonnetje!

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Vagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Jos
VotradeJD Engineering
CeltempFasttech
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Paul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>OptiMotor
Diesel ServiceVan der Velden
Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics