Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
overbeek
Lite Member

Auto: VW Golf V
blank.gif
BerichtGeplaatst: di 29 nov, 2011 10:21  Onderwerp:   235/35/19 kw v 1 golf5 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Is er iemand di ervaring heeft, met n 235/35/19 op n golf 5 icm kw variant 1
Past dit, t onderstel hoeft niet veel lager als nu t orginele gti onderstel

OfflinePersoonlijke Gallerij van overbeekBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 29 nov, 2011 10:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Of het past weet ik niet. Het enige dat ik kan zeggen is dat een V1 zeer hard is. (ik had het onder mijn B5)
Ik hou van een harde auto, maar de V1 was in mijn optiek een beetje "te"
Dat samen met 19" zou het wel eens een behoorlijk stuiterende auto kunnen maken.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
overbeek
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 29 nov, 2011 19:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Met jessy zijn auto gereden.
Langs de ring.
Is nix harder als mijn orginele gti onderstel.
Wel stuurt t beter.
En natuurlijk verstelbaar kwa hoogte.
Naar zoals met alles de 1 vind t super de ander vind t drama

OfflinePersoonlijke Gallerij van overbeekBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 30 nov, 2011 00:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dan scheelt het wellicht ook per auto. Even terug ben ik eens met Jessy mee gereden. Als hij me toen gezegd had dat het een V1 setje was dat er onder zat had ik heb niet geloofd.
Ik ben echt wel wat gewend betreffende onderstellen maar onder mijn B5 was het echt niet leuk meer.
Zo zie je maar, ook hier is het appels en peren.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
overbeek
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 30 nov, 2011 10:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Huidige orginele onderstel is prima.
Zkr met de wegen bij ons maar moet n schroefset
Om mijn velgen beter uit te laten komen en ook achter staat hij te hoog.
Dus de keuze is dan n v1

nicotdi
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Golf Variant + Audi A3
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 30 nov, 2011 11:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb onder mijn A3 235/35/19 icm KW V1, gaat prima
Weet niet in hoeverre A3 en G5 verschillen, maar volgens mij is dat niet heel erg veel.

Vissen  Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van nicotdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
overbeek
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 01 dec, 2011 09:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dat klinkt goed
Op t gti forum zijn er veel die 225/35/19
En zelfs 215/35/19 monteren.
Maar vsn de laatste hoor je veel dat de randen van de velgen beschadigen
Steenslag vooral.

robtdi
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 15 dec, 2011 10:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb een kw set onder mijn a3 van 2005 met 215/35/19 rijd super, vind eht echt niet te hard. Beste schroefset van alle onderstellen die ik tot nu toe heb gereden.

OfflinePersoonlijke Gallerij van robtdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
FasttechPaul Versteeg Autos
OptiMotorVan der Velden
Votrade<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Vagtechniek
JD EngineeringDiesel Service
JosUw advertentie hier? Mail ons!
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Celtemp

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics