Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
150PKaatje
Full Member
Full Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Caddy type 3 2.0 TDI DSG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2012 17:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Grijns Dθs 'n schττn waoge.................................. Grijns

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van 150PKaatjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2012 18:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Binnesloapertje.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van fahrvergnugenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 05 feb, 2012 15:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoofdsteun verlenger nummer 2 is ook binnen. Ik had ze nog nooit gezien totdat ik het tijdens het surfen toevallig tegen kwam, ideale dingen.
Image

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van fahrvergnugenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 06 apr, 2012 22:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Rijden in mijn passat doe ik nog steeds graag, dit is echt een hele fijne wagen om in te toeren MAAR;
Ik ben ondertussen wel een beetje ziek aan het worden van de kwaaltjes, zeker als je dan gaat googelen en blijkt dat het allemaal bekende kwaaltjes zijn.
wat ik al heb gehad;
- Vertuivers kappot
- Verstuiver kabelboom
- Krakend voorterein
- Handrem die er niet meer af wil
- Deuren die van buiten niet meer te openen zijn
- Klep in de inlaat (hoe heet dat ding) die niet meer dicht liep.
- Brandstofpompen kapot (gelukkig nog net bij de vorige eigenaar)
Mijn stuurmodule is nog nooit is vervangen, dus dit gaat ook nog wel komen
En nu lopen de kleppen in mijn dash dicht als de airco aanstaat :-( Waarschijnlijk de uittrede temp. opnemer?

Wanneer stopt dit gezeur.

Anil70_Tdi
Lite Member

Leeftijd: 17
Auto: Jetta 2.0TDI
turkey.gif
BerichtGeplaatst: za 07 apr, 2012 00:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dat zijn nare berichten..

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
Taurus
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 07 apr, 2012 09:50  Onderwerp:   Fahrvergnugen Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bejaardenkwaaltjes, daarom hoofdsteunverlengers. Wie slaapt nou in de auto?
Weg Variant, looprekjes met boodschappenmand. Rustig aan, veel contact.

RS Denk In deuk In deuk In deuk

OfflinePersoonlijke Gallerij van TaurusBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 apr, 2012 10:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

fahrvergnugen schreef:
En nu lopen de kleppen in mijn dash dicht als de airco aanstaat :-( Waarschijnlijk de uittrede temp. opnemer?

Heeft ie dit niet altijd gedaan met je nieuwe clima paneel? Kans is dat deze gewoon niet goed is of het verkeerde type/bouwjaar. Heb die klacht namelijk vaker gehoord bij plaatsen van het verkeerde clima paneel...

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 apr, 2012 13:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lucas schreef:
Heeft ie dit niet altijd gedaan met je nieuwe clima paneel? Kans is dat deze gewoon niet goed is of het verkeerde type/bouwjaar. Heb die klacht namelijk vaker gehoord bij plaatsen van het verkeerde clima paneel...

Ik zal binnekort de luchtkwaliteit sensor eens aansluiten, wellicht licht het daaraan.

150PKaatje
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 apr, 2012 15:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

fahrvergnugen schreef:
Ik zal binnekort de luchtkwaliteit sensor eens aansluiten, wellicht licht het daaraan.

Oei oei dan gaat hij nog meer fouten aangeven met die verontreinigde lucht in Tilburg……………………………………………………. Knipoog

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van 150PKaatjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 apr, 2012 20:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

150PKaatje schreef:
Oei oei dan gaat hij nog meer fouten aangeven met die verontreinigde lucht in Tilburg……………………………………………………. Knipoog

Smile Smile Ik kan hem toch in het interieur monteren.

ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: za 07 apr, 2012 21:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

fahrvergnugen schreef:
Smile Smile Ik kan hem toch in het interieur monteren.

Alleen geen Kebab meer eten dan.......... tong uit

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 17 mei, 2012 20:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vandaag eindelijk eens begonnen met de luchtkwaliteit sensor.

Hieronder zou hij ergend moeten komen.
Image

De rand onder de voorruit goed met wd40 ingespoten, en kap nr.1 is eraf.
Image

Ook de volgende kap eraf.
Image

De sensor, op originele steun, gemonteerd en bedrading naar binnen gevoerd.
Image

En ook aan de binnenkant moest er weer wat gesloopt worden.
Image

De bedrading ligt nu achter het bedienpaneel, zodra ik weer tijd heb, zal ik ze aansluiten en testen of de airco nu wel blijft werken.

Paul.

150PKaatje
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 17 mei, 2012 20:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zie geen AMP stekkers ?

fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 17 mei, 2012 21:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

150PKaatje schreef:
Ik zie geen AMP stekkers ?

Smile Ik heb in een soldeerbout geinvesteerd.

fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: gisteren om 16:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Afgelopen weekend de luchtkwaliteitsensor aangesloten, geen foutmeldingen meer maar helaas is het probleem nog niet opgelost. Na een aantal dingen proberen ben ik wel verder gekomen.

Als ik de recirculatiestand inschakel, zou volgens mij de buitenluchtklep dicht moeten lopen en gelijktijdig zou de recirculatie klep open moeten lopen. Dit gebeurt helaas niet, bij inschakelen van de recirculatiestand lijkt het alsof de buitenlucht wel dichtloopt maar dat er verder niets gebeurt, dus geen lucht meer uit de roosters terwijl de fan zijn uiterste best staat te doen.

Dit is eigenlijk hetzelfde als wanneer ik de airco inschakel; even heb ik koude lucht vervolgens lijkt de buitenluchtklep dicht te lopen en heb ik geen lucht meer.

Als ik nu met warme auto aan kom reiden en snel ff achteruit ga (uitlaatgassn worden door de luchtkwaliteit sensor gedetecteerd) gaat hij ook over op recirculeren, maar ook nu gaat alleen de buitenluchtklep dicht en de recirculatieklep niet open.

Is het toevallig zo dat bij inschakelen van de airco, om snel op temp. te komen, hij eerst op de recirculatiestand gaat?? In dat geval zit er gewoon een probleem in derecirculatie klep. (ik heb overigens geen foutcodes)

Paul.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VotradeOptiMotor
Uw advertentie hier? Mail ons!
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Diesel ServiceCeltemp
VagtechniekJos
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Paul Versteeg Autos
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
FasttechVan der Velden
JD Engineering

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics