Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 29 nov, 2011 15:08  Onderwerp:   Fahrvergnugen's 2.0TDI Highline 3C variant Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zo dan, na het officiele voorstellen ook maar even een draadje in: ik en mijn TDI.

Passat 2.0 TDI (BKP) Highline.
Xenon
chip 170PK (volgens vorige eigenaar)
Bury touch carkit
3,5 cm verlaagd
r32 18" velgen
Arcs digital music box
hoofdsteunen met ingebouwde dvd spelers/spelcomputers.
webasto standkachel met ab (in progress)

zo kocht ik hem, maar dan 3,5cm hoger.
Image
Dit is van voor de verlaging.
Image
Image
Het interieur met carcit op mooie lederen steun.
Image
entertainment voor de kids, beide hun eigen dvd spele/spelcomputer.
Image
nieuwe velgjes eronder.
Image
en nu ff in de wintermodus
Image
standkachel
http://www.tdiclub.nl/viewtopic.php?t=57753&highlight=

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van fahrvergnugenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 29 nov, 2011 15:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De aluminium spiegelkappen op bepaalde A4 varianten valt bij mij wel in de smaak, dus toen ik laatst een aanbieding van dit soort kappen voor een passat voorbij zag komen kon ik het niet laten Knipoog

Dit zijn niet de goedkope chrome overzet kappen, maar hele degelijke vervangers van de originele kappen. het lijkt net echt aluminium.
Image
Image

Nu nog ff wachten tot na 5dec. want om de schijn hoog te houden moest papa toch ook iets aan de sint vragen :-)

paul.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van fahrvergnugenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 04 dec, 2011 18:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vandaag de laatst bestelde zonneschermpjes geplaatst. (sonnyboy look a like)

Staat wel wel cool.
Image
Image
Image

Paul.

Kanerr
Lite Member

Leeftijd: 19

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 04 dec, 2011 19:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je auto ziet er erg netjes uit!

Boogschutter Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van KanerrBekijk gebruikers profielStuur PM
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 06 dec, 2011 17:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vandaag mijn sint kado's gemonteerd, alu-look spiegels. ME LIKE Cool
Image
Image
Image

Paul.

Kanerr
Lite Member

Leeftijd: 19

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 06 dec, 2011 21:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ieder zijn ding, gelukkig maar tong uit
Sinds gister ook eindelijk in het bezit van een Passat 2.0TDI! Mrgreen

Boogschutter Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van KanerrBekijk gebruikers profielStuur PM
struikie
Lite Member

Leeftijd: 32

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 06 dec, 2011 21:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

mooie bak hoor !
(spiegelkappen hadden van mij niet gehoefd)

wat 3.5cm verlagen wel niet kan doen !

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 dec, 2011 22:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vanwege het nieuwe type bedienpaneel ben ik ook maar op zoek gegaan naar een luchtkwaliteitsensor.
de aansluitingen van de luchtkwaliteit heb ik al gevonden, de volgende aanpassing is een feit.
pin 1 from sensors is KL 15 is 12v pin 20/T20 old climatronic
pin 2 fom sensors is ground pin 19/T 20 climatronic
pin 3 from sensors pin 4/ T20 climatronic

Paul.

Laatst aangepast door fahrvergnugen op do 15 dec, 2011 09:47, in totaal 1 keer bewerkt
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 dec, 2011 22:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

In Duitsland een sensor met connector en bev.steun gevonden, en ook al binnen.
Dit gaat dus ook binnenkort gemonteerd worden.

vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 15 dec, 2011 09:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik mis hier nog een stukje over je standkachel inbouw project....

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 15 dec, 2011 09:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vpzeeman schreef:
Ik mis hier nog een stukje over je standkachel inbouw project....

Dat is helemaal in een ander draadje beschreven, vandaar dat ik het hier weggelaten heb. kleine aanpassingkjes wil ik hier bijhouden, de standkachel is een project op zich.

Paul.

vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 15 dec, 2011 11:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zeker, respect voor die aanpassing.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Retcod
Lite Member

Auto: Volkswagen Passat Variant BlueMotion Comfortline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 09:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fraai hoor, zeker met de zomervelgen!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van RetcodBekijk gebruikers profielStuur PM
fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 11:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Retcod schreef:
Fraai hoor, zeker met de zomervelgen!

Thanx. Wintervelgen ben ik ook niet zo kapot van, het is gelukkig weer bijna zomer. Smile

fahrvergnugen
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2012 16:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Op Ebay een hoofdstuk verlenger gekocht en een tijdje uitgeprobeerd, de kidz zijn enthousiast dus nummer 2 is ook onderweg
Image

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Celtemp
Fasttech
VagtechniekOptiMotor
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Uw advertentie hier? Mail ons!
Votrade
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Diesel ServiceJos
Van der VeldenJD Engineering
Paul Versteeg Autos

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics