Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
snelle melle
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 13 dec, 2011 00:12  Onderwerp:   Golf 1 pd td en golf 2 vr6 of r32 turbo 4 motion...... Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heb de 20 v supercharcher 348 pk uit de golf 1 gehaald en hier heb ik de tdi motor nu ingezet , heb hier een speciale motorsteun voor gemaakt aan de kant van de distrubitieriem , dit is een golf 4 motorsteun.hier heb ik ook een mal voor gemaakt dus kan ik hem zo namaken , ben hier 2 dagen mee bezig geweest. de tdi motor die er nu inzit komt uit mijn golf 2 en had 230 pk en 470 nm , dit gaan er straks nog meer worden. in de golf 2 waar de tdi uitkomt ga ik nu een r32 of een vr6 turbo inzetten en deze zal naar de 500 a 550 pk komen en hier zal denk ik ook nog een 4 motion van een golf 4 onderkomen om het vermogen op de weg te krijgen. ga eerst de golf 1 afmaken en omkeuren en dan ga ik met de golf 2 verder. ik hoop dat de golf 2 voor het sprintseisoen klaar is maar ik ga zeker ook de golf 1 tdi daar proberen , denk dat die straks tussen de 240 en 250 pk zal komen Knipoog ...... hoef me eerst niet te vervelen...... groeten snelle melle

OfflinePersoonlijke Gallerij van snelle melleBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
VWim
Lite Member

Auto: VW Golf VI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 13 dec, 2011 00:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

JIj heb het topic projectEN wel heel letterlijk geintepreteerd... Grijns

VerborgenPersoonlijke Gallerij van VWimBekijk gebruikers profielStuur PM
Princeps
Lite Member

Leeftijd: 19

Auto: Vw Golf V variant 1.9TDI (105pk) 2008
belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 13 dec, 2011 00:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dikke projecten!

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van PrincepsBekijk gebruikers profielStuur PM
snelle melle
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 13 dec, 2011 00:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

de 1800 20v met 348 pk is nog te koop , komt uit een golf 1.....groeten melle

OfflinePersoonlijke Gallerij van snelle melleBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
snelle melle
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 dec, 2011 00:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ga me morgen of donderdag weer even verdiepen in de kabelboom, heb vandaag de koppeling en het electronich gaspedaal er in gezet. Duizel .... groeten snelle melle

Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 dec, 2011 07:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ha Melle, weer lekker bezig.

Ben je bij een vr6 niet bang voor de beperkte koeling, denk dat een r32/36 dan idd een betere keuze is.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
snelle melle
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 15 dec, 2011 01:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

een vr6 turbo gaat ook wel , het probleem is alleen dat als je er aardig wat turbodruk in doet je een giga hoog koppel krijgt, 600 pk en een 900 nm met voorwiel aandrijving is niet mee te rijden . kan ook nog een 2100cc 16v turbo kopen , dit blok kan ook een 600 pk aan .moet er nog even over nadenken.....groeten snelle melle...

snelle melle
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 15 dec, 2011 01:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://www.youtube.com/watch?v=buNhMa0M65M

Ibibi
Lite Member

Leeftijd: 32
Auto: Passat Variant V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 15 dec, 2011 19:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Die Renner , heerlijke auto.....

Melle als je hem klaar hebt, mag ik een blokje om mee genieten?

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van IbibiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Nynie
Lite Member

Leeftijd: 31

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 18 dec, 2011 19:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Leuk Geweldig!

Weegschaal Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van NynieBekijk gebruikers profielStuur PM
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 dec, 2011 19:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Levensmoe???

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
snelle melle
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 23 dec, 2011 02:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heb voor de golf2 een 2,8 v6 24v gekocht uit een golf 4, hier komen nog andere zuigers in voor een lagere compressie en een gt 35 turbo , zit je bij een 1,1 bar druk op een 450 pk. ga eerst met een 5 bak rijden dus meer vermogen zal er eerst niet in kunnen.... groeten snelle melle

snelle melle
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 jan, 2012 15:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vanmorgen met de golf 1 tdi naar de rdw geweest ,had er zelf een nieuwe steun opgezet van een golf 4 aan de distubitieriemkant, omdat ik anders de motor niet stevig vond zitten . moest zelf een nieuwe steun maken voor op het blok omdat de orginele te breed was . de monteur vond het er mooi uit zien en na een roetmeting van 0,37 was hij goedgekeurd. als het goed is krijg ik volgende week het nieuwe kenteken , golf 1 gti tdi. Heel blij ... groeten melle.

Princeps
Lite Member

Leeftijd: 19

Auto: Vw Golf V variant 1.9TDI (105pk) 2008
belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 jan, 2012 16:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Super! Swing

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van PrincepsBekijk gebruikers profielStuur PM
Nynie
Lite Member

Leeftijd: 31

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 12 jan, 2012 15:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dat gaat meesteal wel snel. maar gefeliciteerd! Lekker rijden straks'.

Post nog even een paar foto's?

Weegschaal Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van NynieBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Diesel ServiceVagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Paul Versteeg Autos
OptiMotorJD Engineering
Celtemp
FasttechUw advertentie hier? Mail ons!
Jos
Eenzet AutomotiveVan der Velden
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a><a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Votrade

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics