Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 21
Auto: Golf IV 85kw AUT.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 dec, 2011 23:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zeg doen Iwan. Ik heb hem ook, is tot nu toe de beste investering in mijn onderstel geweest. Mijn auto stuurt nu heel neutraal, en heb met mijn huidige setup (bijna) nooit last van ABS die hem bijremt.

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
Iwan
Lite Member

Leeftijd: 26

Auto: SEAT IBIZA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 dec, 2011 23:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het lijkt mij juist dat als je de achterkant stijver maakt dat de druk op het binnenste wiel minder wordt en dus nog eerder in de abs schiet, of zie ik het nu helemaal verkeerd?

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van IwanBekijk gebruikers profielStuur PM
MiloRS
Lite Member

Leeftijd: 29
Auto: Skoda Fabia vRS
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 jan, 2012 16:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Druk op het binnenste wiel wordt toch meer????

Zonder stabi neem je bocht en gaat alle druk naar buitenste wiel.
Met stabi zijn de 2 wielen verbonden en wordt druk verdeeld.

Althans zo heb ik het me altijd bedacht.

Ram Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van MiloRSBekijk gebruikers profielStuur PM
jensw
Lite Member

Leeftijd: 25

Auto: Golf IV Variant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 jan, 2012 23:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

MiloRS: Veel leesplezier
Physics of racing, als je de moeite neemt om het door te nemen nog best verhelderend.

Kreeft Geslacht:Man Tijger VerborgenPersoonlijke Gallerij van jenswBekijk gebruikers profielStuur PM
MiloRS
Lite Member

Leeftijd: 29
Auto: Skoda Fabia vRS
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 03 jan, 2012 08:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zeer fijne link, leesvoer voor de vrije tijd Smile

Vanmorgen wegligging getest toen het droog was en ik kwam het klaverblad toch echt met 120 uit zonder dat ik de auto iets voelde schuiven.
Voorheen begon licht te glijden met 100.

Al met al een waardevolle investering Smile

Ram Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van MiloRSBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Votrade
JD EngineeringPaul Versteeg Autos
Uw advertentie hier? Mail ons!Eenzet Automotive
Celtemp<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Van der Velden
OptiMotorFasttech
Diesel Service<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Vagtechniek<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Jos

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics