Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
MiloRS
Lite Member

Leeftijd: 29
Auto: Skoda Fabia vRS
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 11:46  Onderwerp:   Whiteline RARB Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi,

Ik heb me een Whiteline rarb besteld.
Nu is deze in 3 posities in te stellen.

Hetgeen ik het meest lees is dt de "medium" instelling het beste werkt.
Iemand ook ooit op "hard" geprobeerd?

"Soft" lijkt me sowieso geen optie

Ram Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van MiloRSBekijk gebruikers profielStuur PM
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 12:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als ik whiteline rarb googled dan zie ik een waslijst met astra's Smile

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
MiloRS
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 13:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hehe misschien hebben Opels het het meeste nodig tong uit

Ram Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van MiloRSBekijk gebruikers profielStuur PM
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 14:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zou hem een kwartier laten pruttelen, dan het gas laag zetten en dan medium serveren. Rabarber is ook lekker in de soep.......

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Iwan
Lite Member

Leeftijd: 26

Auto: SEAT IBIZA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 17:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:
Ik zou hem een kwartier laten pruttelen, dan het gas laag zetten en dan medium serveren. Rabarber is ook lekker in de soep.......

Dit is rabarber met een wit lijntje he Patrick, die moet je toch snuiven?

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van IwanBekijk gebruikers profielStuur PM
MiloRS
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 20:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou even voor de duidelijkheid dan
RARB - Rear Anti-Roll Bar
Stabilisatorstang beneden achter

Boy_c_1990
Lite Member

Leeftijd: 21
Auto: Golf IV 85kw AUT.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 26 dec, 2011 22:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoe moet ik dat instellen zien dan ? Ik heb ook een stabi achter, maar die van mij is gewoon helemaal star Knipoog

En rabarber met de feest dagen, dat moet je toch niet willen Proost

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van Boy_c_1990Bekijk gebruikers profielStuur PM
MiloRS
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 27 dec, 2011 09:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Stang is te verstellen waar je hem aan de schokbreker vast maakt

Image

Image

MiloRS
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 dec, 2011 14:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou hij zit eronder en maar meteen op "hard" ingesteld.
Auto helt veel minder over in de bochten als eerst.

Image

Iwan
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 dec, 2011 14:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb je voor ook al een dikkere stabi?

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van IwanBekijk gebruikers profielStuur PM
MiloRS
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 dec, 2011 14:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nee, nog niet. Zit te twijfelen of die wel zo heel veel nut zou hebben.
Heb voor wel een veerpootbrug boven.

Zit nu aan onderkant een stabi (19mm denk ik, niet zeker van). Die is wel nog te vervangen door een 22mm.

Iwan
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 dec, 2011 14:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb aan de voorkant een H&R stabi en dat verschil was zeker merkbaar, veerpootbrug heb ik ook maar daar merk je vrij weinig van. Mag ik vragen wat je voor die RARB betaalt heb, desnoods via PM.

MiloRS
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 dec, 2011 15:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou ja is geen geheim hoor.

143 pond + 10 pond verzending. Kwam uit op 185 euro geloof ik. Goedkoopste wat ik hem hier in NL kon vinden was 187,50 ex verzending.

Plus dat ik hem vanuit Engeland binnen 3 dagen thuis had en in Nederland er minimaal 2 weken levertijd op was.

Iwan
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 dec, 2011 15:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik vind de prijs wel meevallen, denk dat ik er ook maar eens aan moet.

Iwan
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 31 dec, 2011 15:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nog ff een vraagje, als je nu licht instuurt voor een bocht terwijl je nog aanremt, gaat de achterkant dan niet eerder in de ABS? Hier heb ik nu namelijk al last van.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
JosOptiMotor
Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
VagtechniekJD Engineering
Fasttech
Eenzet AutomotivePaul Versteeg Autos
VotradeDiesel Service
Celtemp

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics