Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: vr 20 jan, 2012 18:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

TDI66 schreef:
haha kangal erbij voor bewaking zeker Mrgreen

Is dat hetzelfde ras als een akbash of een karabash?
Ook wel bekend als Anatolische herder?

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
TDI66
Lite Member

Leeftijd: 22
Auto: Golf 4
turkey.gif
BerichtGeplaatst: za 21 jan, 2012 19:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:

heb geen idee...

Wat een golfje 2 tdi zeg Smile

wou ik wel ff delen

Stier Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI66Bekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 jan, 2012 12:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:

Jup..

Op de foto is een karabash..

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Kaantjee
Lite Member

Leeftijd: 21

turkey.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 feb, 2012 16:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De turkse herder heet zelf Karabas, ookwel zwarte kop genoemd.

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van KaantjeeBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Kaantjee
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 01:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Nou hierbij de foto's van mijn TDI Mk2 Golf.. Zoals je kunt zien ziet hij er qua uiterlijk niet helemaal fris meer uit, maar dit wordt dit zomer allemaal behandeld en opnieuw gespoten..

Maagd Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van KaantjeeBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Kaantjee
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 01:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

oow ja, voordat ik het vergeet, woorden zeggen meer dan 1000 woorden denk ik?:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Turbo is nieuw en is oorspronkelijk bedoeld voor een 170PK BRD 2.0 16v Audi A4 TDI PD.
Deze past gewoon plug & play ipv de originele turbo, alleen de turbine van moet 180* graden verdraaid worden naar boven en de inlaat slangen moet je aanpassen, de mijne waren zowiezo custom dus dit is ook weer aangepast.

Ik weet niet hoeveel PK ik nu heb, maar dat ik nu tot de 2000RPM minder vermogen heb maar na de 2000 meer is wel een feit. 0 tot 100 in 8 sec met 2 man aan boord en volle tank. Doetie goed.. In deuk Turbodruk @ 0,9bar.

Ohw ja, vergat het bijna: heb mijn kat leeggehaald en beide midden dempers vervangen door rechte buizen.

TDI66
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 02:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vette ding !

Stier Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI66Bekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Kaantjee
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 02:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Thanks! Vind hem zelf ook wel okee.. tong uit
Heb er Golf V interieur in zitten & Golf 3 Dashboard.. Cool
Ook heb ik gele/amber kleurige parkeerlichtjes en 3000k Bi-Xenon.

etc.. etc.. Grijns

Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 02:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

52 op de achterkant, staat dat voor Ordu ?

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Kaantjee
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 02:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
52 op de achterkant, staat dat voor Ordu ?
Yep, me broertje is een beetje creatief geweest met zijn wijsvinger en het vuil..

TDI66
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 02:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik dacht dat jij zow een turk hier uit de buurt was rijd er ook 1 rond met golf 3 interieur en blok

Kaantjee
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 02:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Maar ik heb geen golf 3 interieur.. tong uit Ik heb alleen een Golf 3 dashboard, de stoelen etc.. zijn van een Golf 5..

En ik kom lekker uit limburg, vrij weinig turkies etc met golfjes hiero.. tong uit

TDI66
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: di 07 feb, 2012 02:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

haha lekker appart zijn Smile

Nynie
Lite Member

Leeftijd: 31

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 mei, 2012 21:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb je nu ook je verstuivers veranderd? Of enkel de turbo?

Weegschaal Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van NynieBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Jos
Van der Velden
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Celtemp
Uw advertentie hier? Mail ons!Diesel Service
Votrade<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>OptiMotor
VagtechniekPaul Versteeg Autos
Eenzet AutomotiveFasttech
JD Engineering

© TDI Club Nederland 2008