Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
daantje
Lite Member

Leeftijd: 32

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2012 12:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ebay de

http://www.ebay.de/itm/GTi-TDi-Turbolader-GT1749VB-ARL-Turbocharger-038253016G-/330407858146?pt=DE_Autoteile&hash=item4cedd7cfe2

vergeet de verzendkosten niet he

Ram Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van daantjeBekijk gebruikers profielStuur PM
TDI passat TDI
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Vw Passat 3c
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2012 14:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

thx en dan zou ik de originele verstuivers erin kunnen houden, of moet ik die ook nog aanpassen.

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI passat TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
anielg
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2012 16:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

170Pk gaat volgens mij wel lukken met org verstuivers.

OfflinePersoonlijke Gallerij van anielgBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2012 19:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb anders nog een setje ARL verstuivers tong uit

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
anielg
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 02 jan, 2012 20:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb ik ook gedaan, software moet toch herschreven worden, dan maar meteen ook de verstuivers meenemen. Kan je zo richting de 200PK...

OfflinePersoonlijke Gallerij van anielgBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TDI passat TDI
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Vw Passat 3c
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 03 jan, 2012 20:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou is mijn auto gewoon goed onderhouden maar de kilometerstand is nu al 235k dus weet ik niet of 200pk nou wel zo verstandig is, want ik wil er nog wel wat kilometers mee rijden, en ik weet ook niet of de ARL verstuivers er zo gelijk in passen.

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI passat TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Stropdas
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 05 apr, 2012 16:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb je ondertussen nog wat gedaan? Ik hoor graag hoe het gaat. Ik heb dezelfde motor Smile

OfflinePersoonlijke Gallerij van StropdasBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a><a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Van der Velden
Paul Versteeg Autos<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
JD EngineeringEenzet Automotive
CeltempUw advertentie hier? Mail ons!
JosVotrade
FasttechOptiMotor
Diesel ServiceVagtechniek

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics