Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
GolfASZ
Lite Member

Auto: Volkswagen Golf IV
morocco.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 01:31  Onderwerp: Vraag ET35 voor een golf 4 Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo mensen!

Ten eerste een gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst.

Nou heb ik een set velgen gezien die ik meest waarschijnlijk morgen ga ophalen. Zijn RS4 velgen met de maat 17x7,5J ET35.

De Golf 4 heeft origineel ET38. In hoeverre zou ik eventueel het verschil merken? Want ik heb verder wel gelezen dat je maximaal 5 mag verschillen. Maar wou het toch even voor de zekerheid vragen.

Groeten en alvast bedankt! Aanbid

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van GolfASZBekijk gebruikers profielStuur PM
bassochist
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: toyota aygo, met 700 watt speake lillike natnek
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 01:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ze komen iets verder naar buiten, ik heb toen met 8 x 18 et35 gereden op mijn leon (zelfde onderstel), wielen zaten mooi gelijk met de wielkasten staat mooier als et 38.

Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
GolfASZ
Lite Member

morocco.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 01:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bassochist schreef:
ze komen iets verder naar buiten, ik heb toen met 8 x 18 et35 gereden op mijn leon (zelfde onderstel), wielen zaten mooi gelijk met de wielkasten staat mooier als et 38.

Bedankt voor de snelle reactie! Ben blij dat je dat zegt. Was even een kleine onzekerheidje van mijn kant. Maar het is dus gewoon prima te doen, het ziet er zelfs beter uit. Want zover ik heb gekeken is het een hele acceptabele maat gezien wat ik moet hebben.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van GolfASZBekijk gebruikers profielStuur PM
VWim
Lite Member

Auto: VW Golf VI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 13:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heb ik ook gehad, eerst ET 40, stond te ver naar binnen. Later ET35 stond veel mooier

VerborgenPersoonlijke Gallerij van VWimBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 07 jan, 2012 14:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ET35 mag geen probleem zijn.
Tenzij je er idioot brede banden op legt.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
GolfASZ
Lite Member

morocco.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 jan, 2012 03:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:
ET35 mag geen probleem zijn.
Tenzij je er idioot brede banden op legt.

Ben absoluut niet de typte voor dat brede gedoe. Zitten normale 225/45 banden op en ben er hartstikke blij mee. Ik wacht deze maand nog even af met wat het weer gaat brengen, want dan zet ik ze erop. Tenzij het alsnog gaat sneeuwen of vriezen natuurlijk.

Probeerde nog een foto te plaatsen van de velgen in deze reactie maar het wil mij niet lukken. Ben blijkbaar niet zo handig als dat ik dacht haha.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Vagtechniek
Uw advertentie hier? Mail ons!Paul Versteeg Autos
Diesel ServiceOptiMotor
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Votrade
FasttechJD Engineering
JosVan der Velden
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Celtemp
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008